עבירות סמים ודרגות ענישה

עבירות סמים ודרגות ענישה

מאז ומתמיד בני האדם נמשכו אל צמחים אשר גרמו להזיות או להרגשה טובה ואפשר לראות זאת בטבק, בפטריות ההזיה שהיו נפוצות בדרום אמריקה או באלף ואחד סוגים אחרים של צמחים אשר השפיעו על המוח שלנו. אך ניתן לראות כי במאה עשרים ואחת נשברו השיאים וכיום מה שאנו מכנים סמים הפכו לתופעה אשר אי אפשר לטעות בה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי סמים יכולים להיות מאוד לא בריאים ולא רק זאת אלא גם ממכרים ולכן אנו חייבים להימנע מהם. כאן המקום לומר כי המשטרה נלחמת בנושא של סמים מאוד ועושה כל מאמץ בכדי להימנע מהם, תשאלו כל עו"ד פלילי מרמת גן למשל בנושא. עליכם להבין כי יש דרגות ענישה שונות לעבירות סמים וכי הדבר תלוי בשאלה איזה עבירה זאת שלכם, כמה סם נתפס אצלכם, האם אתם רק משתמשים או גם סוחרים ואיזה סם נתפס אצלכם. לכל אלו יש השפעה אדירה על העונש שתקבלו ועל המשפט שלכם.

מהי שרשרת החזקה?

עליכם להבין כי אתם חייבים ייצוג של סנגור אם אתם נאשמים בעבירת סמים (בדומה לעבירות מע"מ), אחת הדרכים הטובות ביותר של הסניגור להילחם כתב האישום היא למצוא נקודות תורפה בתיק המשטרתי. פעמים רבות הסנגור ינסה להוכיח את שרשרת ההחזקה נפגמה. שרשרת ההחזקה היא משהו שהמשטרה מחויבת אליו בכדי להוכיח כי לכל אורך הדרך הסם נשמר ולא בא במגע אם גורם שלא הוסמך לכך והיה יכול לפגוע בראיה. יש עוד כלים רבים אשר בהם הסנגור יכול להשתמש בכדי לנסות ולהתגבר על כתב האישום ומה שבטוח הוא שכדאי לכם לפנות אל סניגור מכיוון שכך הסיכוי שלכם לקבל עונש מופחת או אפילו זיכוי הוא הרבה יותר גדול.

מדוע כדאי לבחור בעורך דין ממשרד קטן שייצג אותי?

אם אתם פונים אל סניגור כדאי לכם לפנות לעורך דין לעבירות סמים ממשרד קטן שייצג אתכם מכיוון שכך תבטיחו כי הייצוג שתקבלו יהיה הרבה יותר טוב. ברגע שהעורך דין הוא ממשרד קטן הוא יקדיש לכם הרבה יותר תשומת לב וזאת ללא קשר לשאלה האם התיק שלכם הוא גדול או קטן וזהו דבר משמעותי ביותר.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי יכול לחיות מקצבת זקנה?
בני הגיל השלישי זכאים לקבל מביטוח לאומי קצבת זקנה. ישנם קריטריונים שונים לקבלת הקצבה, המשפיעים על...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
מהו ההבדל בין מס שבח להיטל השבחה
אנשים רבים בוחרים להתבלבל בין מס שבח לבין היטל השבחה, אך למעשה מדובר על שני היטלים שונים לחלוטין. מס...
קרא עוד »
דצמ 23, 2019
חשיפת המפתחות להצלחה במשא ומתן
בתחום האינטראקציות האישיות והמקצועיות, משא ומתן הוא מיומנות שיכולה ליצור או לשבור את המאמצים שלך....
קרא עוד »
פבר 07, 2024