קורקינטים חשמליים – למה הם לא מוצאים מהחוק

קורקינט חשמלי הוא כלי רכב שנעשה בו כיום שימוש נרחב למדי. אנחנו מוצאים כיום ילדים רבים ובני נוער ואף מבוגרים אשר מבקשים להיעזר בקורקינט ולא רק לצרכי שעשוע בלבד.

הקורקינט משמש לא פעם ככלי תחבורה לכל דבר. אפשר לצאת באמצעותו למרחקים לא מידי גדולים כאשר משלבים אותו גם עם תחבורה ציבורית. אין ספק כי עבור רבים מדובר בבשורה של ממש כאשר הקורקינט מאפשר את ההגעה המהירה לכל מקום בלי הצורך לעמוד בפקקים, בלי הצורך למצוא מקום חניה ואם מדובר בילדים, הרי שמדובר בכלי חוויתי ואטרקטיבי במיוחד.

זהירות – קורקינט!

אז למרות שהרחבנו בדבר החשיבות הרבה והיתרונות הרבים שהקורקינט מציע לנו, עדיין, חשוב לזכור כי מדובר בכלי שהוא נושא עמו סיכונים רבים.

הקורקינט עלול לפגוע באנשים, הוא עלול להתנגש בעוברי אורח או באנשים העוברים באותו זמן ברחוב. גם הרוכב על הקורקינט הינו חשוף לסיכונים שונים.

חשוב מאוד לשים לב כי הקורקינט הוא מיצור בטוח אשר מבטיח כי הילד או המבוגר שיעשה בו שימוש אכן יהיה בטוח ולא יקרה אסון בגין השימוש בכלי. מעבר לכך חשוב לוודא כי מדובר בכלי רכיבה שמתאים לגילו של זה שאמור לעשות בו שימוש. אי אפשר לתת לכל אחד בכל גיל – כל קורקינט.

רק אם הוא יהיה מותאם למשתמש, לממדים שלו, ליכולות שלו ולאפשרויות שלו, ניתן יהיה להיות רגועים כי אכן הוא יעשה בו שימוש חכם ובטוח.

קורקינט חשמלי נמצא בחוק

הקורקינט החשמלי הוא כלי נוח, יעיל, אפקטיבי ופרקטי במיוחד. למרות הסיכונים הרבים הכרוכים בו הוא לא מוצא מהחוק, בגלל שיש בהחלט דרך לשמור ולאכוף את חוקי הבטיחות על השימוש הנכון בכלי.

מוזמנים להכנס לאתר שלנו ולהתייעץ איתנו – Wheeltech חנות קורקינטים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסבר מקצועי של ד"ר קובי שגיא לגבי השאלה האם הרטבת לילה נובעת משינה עמוקה
ד"ר קובי שגיא שהוא פסיכותרפיסט מוביל מאשר כי הסיבה העיקרית אשר בגללה ילדים מרטיבים בלילה נובעת משינה...
קרא עוד »
מאי 24, 2020
3 סיבות לבצע תמ"א 38
כשאנחנו קוראים את כל הפרטים של פרויקטים תמא 38, אנחנו לא תמיד יכולים לדעת האם מדובר בתוכנית אשר מטיבה...
קרא עוד »
דצמ 22, 2018
הובלות בירושלים – מובילים בתים ומשרדים
על פניו, זו לא אמורה להיות בעיה בשבילנו למצוא חברה שמתמחה בשירות הובלות בירושלים, בין אם זה לצרכים...
קרא עוד »
ספט 15, 2018