במה אתם יותר טובים מהמתחרים שלכם

אומנות המכירות מצריכה מכם לדעת לעשות זאת נכון ובמיומנות רבה. מוכרים רבים אשר מתרשלים בהליך המכירה מפספסים לקוחות פוטנציאליים רבים שהיו שמחים לסגור עסקה לו המוכר היה עושה את עבודתו נאמנה. לכן, כיום יש לא מעט סדנאות מכירה יעילה אשר נעשות על ידי טובי המוכרים אשר עוסקים בתחום שנים רבות. מוכרים אלה ילמדו את כל המשתתפים בסדנאות מכירה כיצד להצליח למכור לכל לקוח בצורה יעילה ומהירה במיוחד. אחת השיטות השכיחות ביותר כיום היא להתמקד בדבר בו אתם טובים יותר מהמתחרים שלכם.

שיטת המכירות הטובה ביותר

לא מעט אנשי מכירות נדרשים למכור מוצרים פחות טובים מהמוצרים של המתחרים שלהם. במידה והם לא ידעו למכור נכון סביר להניח שכל הלקוחות הפוטנציאליים יבחרו את המוצרים של המתחרים. אך על מנת להצליח למכור כל מוצר לכל לקוח, חשוב לדעת להתמקד בנקודה ספציפית בה אתם טובים יותר מהמתחרים שלכם. אנשי מכירות רבים לא יודעים לעשות זאת בצורה מספקת ולכן מוכרים הרבה פחות ממה שיכלו למכור אילו היו מכירים את השיטה על בורייה.

הבליטו את יתרונותיכם ושדרו ביטחון בכדאיות העסקה

נקודה נוספת היא הענקת תחושת ביטחון בכדאיות העסקה. לקוחות פוטנציאליים רבים מחפשים איש מכירות אשר יבליט להם את כל יתרונות העסקה מה שייצור להם ביטחון לסגירה מהירה. איש מכירות שיודע לעשות זאת נכון תוך השבת תשובות נינוחות ומדוייקות לכל שאלה והבלטת כל היתרונות של המוצק על פני המוצרים הדומים של כל המתחרים יניעו לקוחות רבים לפעולה. חשוב לדעת לעשות זאת נכון ללא יצירת תחושה אצל הלקוח שאתם מבליטים חתר על המידה את יתרונותיכם ודוחפים לו מוצר. אפשרות זו אינה טובה ולא מעט פעמים גורמת ללקויות רבים לבחור לוותר על העסקה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו משא ומתן? דברים שחשוב לדעת
מהו משא ומתן? מדובר בתהליך של תקשורת בין שני צדדים או יותר במטרה להגיע להסכמה. תהליך זה כולל שלבים...
קרא עוד »
מאי 07, 2023
הרכבים מוזיקליים לאירועים
הרכבי מוזיקה הם דרך מצוינת למשוך אנשים לאירועים שלך. הם יכולים לשמש ככלי שיווקי למותג שלך, או ליצירת...
קרא עוד »
אוג 08, 2022
עו"ד מקרקעין בחדרה
מאז שהחילו בישראל רפורמות והקלות שונות כדי לעודד יזמים לבנות עוד ולספק את הביקוש לדיור, התרבו גם...
קרא עוד »
אפר 26, 2021