כמה עולה כרטיס ביקור ובמה זה תלוי?

כרטיס ביקור

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף בודד שמציג את המידע אודות העסק, פרטי ההתקשרות, וטופס. במקום לבנות אתר שלם שיעלה לכם המון כסף, תוכלו לרכוש כרטיס ביקור דיגיטלי ובו יוצג כל המידע אודותיכם. כאשר כל המידע שלנו מוצג במקום אחד, דבר שכזה יחסוך לנו זמן, ויתרום להתנהלות טובה יותר. אז כמה עולה כרטיס ביקור? ובמה בדיוק זה תלוי? במילים אחרות: מה מייקר אותו.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי – בקצרה

כרטיס ביקור נבנה ע"י מומחים לבניית אתרים ומערכות WEB. כרטיס הביקור בנוי מכמה אלמנטים: פרטי ההתקשרות, תמונות, דף אודות שמסביר על העסק, וטופס לאיסוף ולקיחת לידים חדשים. לרוב, נוכל לפתוח כרטיס ביקור באינטרנט בצורה פשוטה ובכמה צעדים פשוטים.

כמה עולה כרטיס ביקור – ובמה זה תלוי

בישראל ישנם המון ספקים ומערכות שמעניקות יצירה ותחזוקה של כרטיס ביקור לעסק. אבל כמה זה באמת עולה? ובכן, תלוי במערכת ובמפתח שלה. ישנם שני סוגי של מחירים לכרטיסי ביקור אונליין – הראשון, הוא מחיר חודשי שנע בין 20 ₪ ועד ל- 50 ₪. השני, הוא בתשלום מתחדש לשנה שמתחיל ב- 250 ₪ ויכול להסתיים גם ב- 400 ₪. המחירים עשויים להשתנות בעתיד, וכפופים לתנאי המפעיל. המחירים של כרטיסי ביקור אינטרנטיים עשויים להשתנות בשל התעמקות בעיצוב, מורכבות הדף, תוספים נדרשים, ודברים נוספים. לדוגמא: אם תרצו עיצוב קצב יותר איכותי, יוקרתי, שנוגע בהיבטי העיצוב העכשוויים תידרש ממכם תוספת תשלום.

המחירים של כרטיסי הביקור תלויים רבות במה שהלקוח מעוניין ליצור, כמה שעות עבודה נדרשות לחברה, והאם דרושה התערבות של מתכנת. כל אלה מרכיבים את המחיר הסופי.

Get Marketing – כרטיס ביקור מנצח

אל תתנו לכל אחד לבנות לכם את כרטיס הביקור, דרושה התעמקות בעסק, בשירותיו, ובעיצוב המתאים. חברתינו עוסקת בתכנון וניהול כרטיסי ביקור מנצחים במשך שנים רבות, והתוצאות מדהימות. מתעניינים בכרטיס ביקור חכם? עם קוד QR? הגעתם למקום הנכון! התקשרו עכשיו 052-399-8588.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השלבים בהפקת אירוע עסקי
מאחורי כל אירוע עסקי מוצלח מסתתרים תכנון וביצוע מוקפדים. בין אם מדובר בכנס, סמינר, תערוכה מקצועית או...
קרא עוד »
ספט 13, 2023
מדבקות לעילוי נשמת
אנחנו מאמינים כי לנו האנשים החיים בעולם הזה יש הרבה כוח לסייע לנשמות שכבר נמצאים בעולם האמת. אנחנו...
קרא עוד »
מרץ 15, 2023
7 סיבות לפנות לחברה לייעוץ ארגוני לעסק שלך
ניהול הוא המקצוע הקשה ביותר בעולם מכיוון שהוא דורש מאמצים אדירים וידע רב שלמעטים יש. העניין הוא שמי...
קרא עוד »
יונ 25, 2019