דגשים חשובים בתספורות לגברים

השיער הינו מרכיב חשוב ועיקרי במראה החיצוני של כל גבר ולכן חשוב מאוד לעצב אותו בצורה מוקפדת ומחמיאה, כזו שתגרום לבן אדם להרגיש טוב עם עצמו ולהיראות טוב יותר לעומת אנשים אחרים שנמצאים סביבו.

אז איך עושים זאת? כיצד בוחרים תספורת עבור גבר? מה חשוב לדעת לפני תחילת התספורת וכיצד מבצעים זאת בפועל? לפניכם מספר דגשים חשובים בתספורות לגברים –

חלוקת הראש = סדר בתספורת

לפני שמתחילים, חשוב לתכנן בדיוק מהי התוצאה הסופית הרצויה. לאחר התכנון, יש לבצע מעין חלוקה של הראש לפי סוג התספורת המתוכנן על מנת לוודא כי כל חלק מקבל את הטיפול המתאים ומסופר בדיוק בגודל המתאים. כך ניתן יהיה לוודא כי התספורת תצא לשביעות רצונו של הספר וכמובן של המסופר.

התאמת תספורת לסוג השיער

התאמת התספורת לסוג השיער הינה נקודה חשובה ביותר וכל ספר מקצועי חייב לדעת את זה לפני שהוא מתכנן תספורת ללקוח. התספורת חייבת להיות מותאמת לסוג השיער מכיוון שלא כל תספורת שמתאימה לשיער חלק מתאימה גם לשיער גלי ומתולתל.

הקשר בין אישיותו של אדם לסגנון התספורת

ישנו קשר הדוק ביותר בין סגנון תספורת לאישיות של בן אדם ולכן חשוב מאוד להתייחס לגילו ולתפקידו כאשר מתאימים לו תספורת חדשה. הרי לא ייתכן שמנהל מפעל צעיר ורענן יופיע בוקר אחד עם תספורת של אדם בן שמונים, ומנגד, מורה מכובד לא יכול להיכנס לכיתת חינוך עם תספורת של נער בן עשרה.

שיער רטוב או יבש – תלוי במה מספרים

ניתן לספר שיער בכל מצב שהוא, גם רטוב וגם יבש. השאלה היא במה מספרים אותו. במידה ומספרים במכונה, השיער יכול להיות יבש, אך אם התספורת נעשית באמצעות מספריים, כדאי להרטיב את השיער לפני התספורת.

צרו קשר עוד היום לקבלת מידע על קורס ספרות לגברים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים
ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים נחשב לאחד הביטוחים החשובים והחיוניים ביותר בתחום. כל מהנדס חייב לדאוג...
קרא עוד »
אוק 17, 2020
כל מה שחייב לדעת על חברת השמה להייטק
אם אתם רוצים להיכנס לתחום ההייטק, בין אם אתם צעירים ונמרצים ורק עכשיו סיימתם צבא או שאתם עבדתם בעבודה...
קרא עוד »
מרץ 23, 2022
חשיפת מפת הדרכים: בחירת שירותי תיקוני רכב בתבונה
בנוף המורכב של טיפול ברכב, היבט אחד מכריע שלעתים קרובות מבלבל את בעלי הרכב הוא תהליך בחירת שירותי...
קרא עוד »
ינו 09, 2024