מה זה הר הביטוח?

מה זה הר הביטוח?

ביטוח הוא מוצר שאנשים רבים רוכשים אותו על מנת לבטח את עצמם בתחומים מסוימים. כך למשל הביטוח הבסיסי של כולנו הוא ביטוח בריאות. ביטוחים נוספים יכולים להיות ביטוי חיים, רכב, אובדן כושר עבודה, ביטוח דירה, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח משכנתא ועוד. החיים מלאים בביטוחים ולעתים רבות יש ביטוחים שמשולמים על שמנו בין אם זה ממקום העבודה או ממקור אחר ואיננו מודעים לכך כלל. יתרה מכך, בשל שינוי במקום העבודה, שינוי בתא המשפחתי, מעבר מקום מגורים ובשל סיבות רבות אחרות ייתכן ונעבור או נפתח תיק ביטוחי חדש בחברה אחרת. מה שקורה הוא שאם לא נדע ונכיר בתיקים הנוספים שלנו ייתכן והכספים הללו יאבדו במקום שנשלוף אותם לחשבוננו. לצורך כך קיים הר ביטוח.

אז מהו הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר אינטרנט מאובטח מטעם רשות שוק ההון והוא כולל את כל המידע אודות התיק הביטוחי שלכם. אם יש לכם חסכונות או הפקדות אל חברת הביטוח, בין אם על ידכם או על ידי מעסיקכם, אתם תראו כאן את כל רשימת הביטוחים שלכם ותוכלו לעשות בזה שימוש לעשות סדר בתיק הביטוחי שלכם.

כיצד בדיקה זו יכולה לעזור לנו?

  • תוכלו להימנע מתשלום כפול – על פוליסות ביטוח המכסות לכם את אותם דברים. לעתים ניתן להוזיל גם פוליסה קיימת על ידי הפחתת סעיפים בה, סעיפים שאתם כבר משלמים עליהם מפוליסה אחרת שלכם. 
  • תוכלו לבדוק את התיק הביטוחי שלכם בצורה מסודרת – ולבדוק אם חסרים לכם ביטוחים מסוימים, אם יש ביטוח שאתם משלמים עליו שהוא כבר מיותר או לא רלוונטי וכו'.

תוכלו להנפיק ולהדפיס דוחות לצרכים שונים במקום לפנות באופן ישיר לחברת הביטוח שלכם או לרדוף אחרי נציגי שירות בעבור זה. מידע נוסף באתר https://idandigitali.co.il/

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה אביזרים לגינה כל אחד צריך שיהיו לו?
יש לכם גינה פרטית בחצר הבית? וודאי שתרצו שתהיה מעוצבת, מסוגננת, כזו שכיף לבלות בה עם החברים ובני משפחה....
קרא עוד »
אוג 04, 2021
רויאל קנין לכלב – לקנות לכלב שלנו את המזון המתאים
כשאנחנו מחפשים מזון לכלב שלנו, בין אם מדובר בכלב גור או מבוגר, בין אם מדובר בכלב רזה או שמן, אזי שעלינו...
קרא עוד »
פבר 17, 2020
לשון הרע באינטרנט – איך להתמודד?
על פי סעיף אחד עשרה אשר נקבע בחוק, אחריות ללשון הרע מוטלת על כתפי אמצעי התקשורת, לרבות – עיתונות,...
קרא עוד »
פבר 24, 2020