מה זה ביטוח חבות מוצר?

ביטוח חבות מוצר הוא סוג ביטוח שנועד להגן על יצרנים, יבואנים ואחרים המתעסקים בייצור, יבוא ושיווק של מוצרים. במקרה של כשל כלשהו במוצר עצמו הקהל יכול לתבוע את בית העסק המשווק את המוצר ועל כן במקרה כזה ניתן להפעיל ביטוח חבות מוצר ולשמור על העסק מפני נזקים כלכליים ואף מפני פשיטת רגל במקרים מסוימים. בחוק האחראיות למוצרים פגומים וכן בפקודת הנזיקים מפילים את האחראיות בדרך כלל על היצרנים והיבואנים וזו יוצרת עליהם אחראיות כבדה שהם צריכים לשאת בנטל ההוכחה, בהוצאות משפטיות ועוד. במקרים כאלה ואחרים טוב שיש ביטוח חבות מוצר.

מה קורה במקרה של כשל במוצר?

כשלים במוצרים יכולים לגרום לנזקים בריאותיים ואחרים לקהל המשתמש במוצר ועל כן חשוב שהמשווק או היבואן יהיו בעל ביטוח חבות מוצר. ביטוח שכזה ישמור על היצרן או היבואן במקרה של תביעה כזו או אחרת נגד החברה. כאמור בעל העסק ירצה לעבוד עם חברת ביטוח רצינית, גדולה וחזקה שתעניק לו גב חזק במידת הצורך. 

לדוגמה: יצרן ששחרר ממפעל הייצור קופסת מזון שבתוכה נמצא מזון שלא עבר את התהליך שהיה צריך לעבור, גם להרעלה ופגיעה בריאותית חמורה באדם שאכל מאותו מזון שהיה בקופסא ומשפחתו תבעו את חברת הייצור בשל הרשלנות. תביעה שכזו יכולה לגרום לנזק כלכלי ותדמיתי רב ולכן אתם רוצים לצידכם חברת ביטוח גדולה וחזקה שתתמודד עם הנושא המשפטי ובמידת הצורך תישא בעלויות הנזקים ללקוח. 

פנו עוד היום לרק ביטוח >>>

הגנה מקסימלית לשקט הנפשי שלכם:

ביטוח חבות מוצר קיים כדי לתת לכם שקט נפשי במקרה של תביעה נגד רשלנות באחד ממרכיבי המוצר ו/או נזק שהוא גרם או היה עשוי לגרום והוביל לתביעה של הלקוח נגד היצרן/היבואן. אל תחכו למקרה חרום – בטחו את עצמכם כדי ללכת לישון בראש שקט.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים פנימיים על מדפי אחסון
תאר לעצמך לגלות כמה פנינים נסתרות על מדפי אחסון שיכולים לחולל מהפכה בדרך שבה אתה מארגן את החלל שלך....
קרא עוד »
מרץ 27, 2024
הדבקת מודעות רחוב – מדיה מנצחת
רוצים לפרסם את העסק שלכם במדיה בשטח? הדבקת מודעות רחוב זוהי דרך יעילה במיוחד לעשות זאת. כמובן שאם אתם...
קרא עוד »
אוג 27, 2021
כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית מהווה כלי חשוב ובעל חשיבות מכרעת עבור כל עסק שמעוניין לקדם את עצמו. היום כבר לא ניתן...
קרא עוד »
ינו 06, 2020