קורס שוק ההון

שוק ההון הוא שוק שבו שווי החברה נקבע לפי שווי מניותיה. שוויה של מניה תלוי במספר גורמים, לרבות ביצועי החברה וצמיחתה, מצבה הפיננסי ועד כמה היא נוהלה.

בשוק ההון ישנם סוגים רבים ושונים של חברות הסוחרות במניות. אלה כוללות חברות קטנות שיש להן מעט מאוד או ללא נכסים, כמו קרנות פנסיה; חברות בינוניות בעלות נכסים גדולים אך בעלי מניות מעטים בלבד; וחברות גדולות עם הרבה בעלי מניות.

בשוקי ההון יש ביקוש הולך וגובר להכשרה והשכלה על מנת לסייע למשקיעים להבין ולקבל החלטות מושכלות. קורס שוק ההון הוא קורס שמטרתו לסייע לסטודנטים להבין את תהליך ההשקעה.

הקורס נועד לתת לסטודנטים הבנה מעשית של שוקי ניירות ערך, לעזור להם ללמוד כיצד הם עובדים וכיצד ניתן להשתמש בהם באסטרטגיות מסחר שונות. הקורס מחולק לתכונות השוק הבאות (או "צד המכירה"), צד קנייה ומנהלי קרנות. כל תכונה בסעיפים אלה תתמקד בהשקעה מסוימת או בקבוצת השקעות מסוימת בשוק.

שוק ההון הוא החלק הנזיל והתנודתי ביותר בשווקים הפיננסיים. בשנים האחרונות חלה עלייה בהתעניינות בחלק זה של השוק. זה גם נחשב לאחד החלקים החשובים ביותר באסטרטגיה של כל חברה על מנת להגדיל את ההון או המאזן. לכן, משקיעים מתעניינים כיצד חברות מנהלות את תקציבי ההון והצמיחה שלהן.

שוק ההון הוא תת-קבוצה של השווקים הפיננסיים, הכוללת את כל שוקי המסחר הכוללים ניירות ערך ומכשירים פיננסיים אחרים. המונח משמש לעתים קרובות להתייחסות ספציפית לשוק המניות, אך יכול לשמש גם באופן כללי להתייחסות לכל השווקים הללו למעט נגזרי מטבע ושיעורי ריבית . זה מתייחס בדרך כלל לניירות ערך הנסחרים בבורסה או פיננסיים אחרים , ולעיתים מתייחס למסחר בניירות ערך כאלה.

בואו ללמוד איך לעשות כסף בשוק ההון >>>

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תיקון 190 מס הכנסה
החל מחודש ינואר בשנת 2008, כל הפקדה אשר הפקידו לקופת גמל אפשרה משיכה של הכסף בצורה של קצבה בלבד. לא מעט...
קרא עוד »
יול 08, 2020
פירוק רכבים – למה זה נשמע עברייני
לא מעט אנשים מוצאים את עצמם עם רכבים ישנים בחניה, ולא תמיד ברור מה נוכל לעשות עם הרכב הישן. לכן, אם זה...
קרא עוד »
נוב 28, 2020
איזו הסמכה צריך כדי להפוך לאח סיעודי?
קבלת תואר בסיעוד מותנית בלימודים שנמשכים כמה שנים. אפשר ללמוד זאת במוסדות לימוד רבים ברחבי הארץ...
קרא עוד »
יול 29, 2020