הכלב מתגרד ללא הפסקה? הדברת פרעושים בגינה

הדברת פרעושים בגינה

אין דבר שיותר מציק לכלב שלנו מאשר התגרדות חוזרת ונשנית. התגרדות הכלב שלנו אינה באה אליו סתם כך אלא יש לדבר זה סיבה והיא לרוב מגיעה מפרעושים וקרציות שנדבקים אליו בכל חלקי גופו. האם יש טיפול לדבר כזה? נראה שכן.

הכלב מתגרד ללא הפסקה? הדברת פרעושים בגינה

הדברת פרעושים בגינה היא דבר פשוט מאשר חשבנו שכן חברות רבות כיום, מציעות את שירותם בכל הקשור להדברת פרעושים וקרציות ושאר מזיקים העלולים להידבק בכלב שלנו. תמיד יש מה לעשות אך חשוב להקדים את המאוחר ולטפל בתופעה זו. (בדקו מחירון הדברה מחיר שווה לכל כיס)

ישנן חברות רבות בארץ, שכל ייעודן הוא טיפול בחרקים וקרציות ואף בהברחת יונים ממקומות פרטיים וציבוריים רק כשאלו, מפריעים להתנהלות תקינה במקום המיועד. לא תמיד נוח לראות יונים עפים בתוך מתנס עירוני כלשהו, דבר שוודאי גורם לנזק לא פשוט.

מהם בעצם הפרעושים?

פרעושים הם חרקים טפיליים חומים כהים הזוהרים בפרווה ועור של חיות המחמד. יש להם מיומנות מדהימה המאפשרת להם לקפוץ עד פי 150 מהאורך שלהם. זה כמו אדם שקופץ מעל 300 מטר.

כישורי הקפיצה המדהימים שלהם מאפשרים להם לעבור בקלות בין מארחים והסביבה הסובבת אותם. כשזה המצב, וודאי נרצה שהכלב החמוד שלנו לא ייחשף אליהם כדי שלא יתגרד ויסבול בעקבות כך.

איך תגלו אם לחיית המחמד שלכם יש פרעושים?

אחד הסימנים הראשונים להתפשטות פרעושים הוא שחיית המחמד שלכם תתגרד ותיראה מגורה למדי. בבדיקה מקרוב, ניתן יהיה למצוא פרעושים בוגרים בפרווה או בבסיס הפרווה על העור, קראו בהרחבה בלינק.

אתם עשויים אפילו למצוא לכלוך של פרעושים שנראה כמו כתמים שחורים ואפורים קטנים של כמעין חתיכות קטנות, בדומה לפלפל גרוס דק. זהו למעשה דם יבש מעוכל. דבר זה כמובן נוצר מהימצאות הפרעושים בסביבה או על פרוות הכלב שלנו.

איך חיות מחמד מקבלות פרעושים?

ביצי פרעושים יכולות להישאר רדומות לפרקי זמן ארוכים ובתנאים מגוונים. הם שוכבים רדומים בגינה, או בשטיח והריהוט שלכם, עד שהם מסוגלים לתפוס טרמפ על חיית המחמד שלכם. הם קופצים למרחקים גדולים כדי למצוא מארח ולטייל עליו.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איציק חביב: אבני היסוד להצלחה בנדל"ן בישראל
נוף הנדל"ן הישראלי מעוטר בכמה אומנים שהשאירו סימנים בל יימחה באופק. איציק חביב בולט, לא רק בזכות...
קרא עוד »
אוג 27, 2023
מערכת ניהול הדרכה – הפתרון הנוח לארגונים
בסביבת עבודה של ארגונים, שבה יש צורך להדריך עובדים חדשים בכל פעם מחדש ולבצע הסבה של עובדים ממחלקות...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022
4 דגשים קריטיים בניהול תיק השקעות
מעדיפים תיק מנוהל או שרוצים לקבל את ההחלטות בעצמכם? בין אם אתם רוצים מישהו שינהל את תיק ההשקעות שלכם...
קרא עוד »
ינו 02, 2022