היכן מומלץ להתקין גלאי עשן?

ישנם מקומות שחובה להתקין בהם גלאי עשן. מקומות אלו יהיו בדרך כלל חללי עבודה גדולים ומחסני סחורה מכל סוג שהו ולכל גודל. עצה שלנו – גם המקומות שאינם מצריכים התקנת גלאי עשן באופן חוקי, כדאי יהיה לשקול התקנת מערכת שכזו.

היכן מומלץ להתקין גלי עשן? | מטבחים

אזור המטבח חשוף מדי יום לכל מיני סכנות שיכולות להבעיר את הבית במהירות. בעזרת גלאי עשן, ניתן לצמצם בצורה טובה את הסיכון לבעיות, מבלי לפגוע במראה האסתטי של החלל. יחד עם זאת, כדאי להקפיד שלא להתקין את הגלאי מעל תנור או כיריים.

התקנת גלאי עשן – חדרי ילדים ותינוקות |

הורים שמעוניינים לישון בשקט בלילה ללא לחץ ודאגות משלומו של הבית שלהם, זקוקים לגלאי עשן. המחיר הזול שלו וההתקנה הפשוטה, הופכים את הגלאי לחלק בלתי נפרד מחדרי התינוקות, ההורים והילדים

נכון יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע, לגבי המיקום הנוח והמדויק ביותר, בו יותקן הגלאי, כאשר בדרך כלל נהוג להתקינו אותו במקום גבוה, היות והתנועה של העשן היא תמיד כלפי מעלה, כך האזהרה תהיה מהירה הרבה יותר.

היכן להתקין את גלאי העשן? |

חדרים בהם נמצאים אנשים מבוגרים שאינם יכולים להתנייד בקלות – בעזרת התקנת גלאי עשן, ניתן לקצר את זמן התגובה לאחר דליקה כלשהי בחדר. אפשרות זו תתאים בעיקר לקשישים, מבוגרים וכן לבעלי מוגבלויות.

היכן להתקין מערכת גלאי עשן? |

עשן תמיד עולה כלפי מעלה. המקום הטוב ביותר שבו כדאי להתקין את הגלאי הוא בתקרת החדר. בית שיש בו מספר רב של מפלסים, מומלץ יהיה להתקין את הגלאי בכל מפלס. בקומה הראשונה הגלאי יהיה מותקן על התקרה ובתחתית המדרגות.

מומלץ מאוד להתקין גלאים בחדרים שבהם ישנם מכשירי חשמל גדולים כדוגמת טלוויזיות ומחשבים. נכון יהיה להתקין את הגלאים הרחק מפתחי מיזוג אויר, אשר יכולים לפזר את העשן למקומות אחרים.

מעבר לזה, גם העלות של התקנת מערכת כזו אינה יקרה מידי, כך שתוכלו להיות רגועים מבחינה זו והכי חשוב, שתהיו בטוחים במקומות בהם אתם נמצאים.

למידע נוסף והתייעצות עם מומחה, פנו עוד היום לחברת זד בי אם.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי פונים עבור התקנת שלטים בגובה?
התקנת שלט בגובה הוא דבר שעשוי להיות מועיל במידה רבה. בין אם המטרה הינה פרסום ובין אם זה נושא פוליטי,...
קרא עוד »
אוק 19, 2020
כיצד תבחרו מעצב ללוגו שלכם?
תהליך של מיתוג עסק כולל בתוכו לא מעט חששות ותהיות כמו: איך מתחילים בכלל לחפש מעצב? איך אדע לבחור את...
קרא עוד »
אפר 20, 2021
אנשי מכירות – בואו לשפר עצמכם
אחד ההבדלים החשובים בין איש מכירות טוב לבין איש מכירות פחות טוב זה הרצון להשתפר. לדעת למכור זה מקצוע...
קרא עוד »
מאי 31, 2021