מתי יהיה אפשר לבצע יבוא טסלה לישראל?

יבוא טסלה לישראל

אחד מכלי הרכב המדוברים ביותר בשנים האחרונות, הוא טסלה של אילון מאסק. מדובר על כלי רכב חשמלי שכבש את העולם ושינה לגמרי את התפיסה לגבי כלי רכב ולגבי אופי השימוש בהם. מדובר באחד מהפתרונות היעילים ועל כן גם המדוברים ביותר, לבעיית זיהום האוויר שנגרם כתוצאה משימוש בכלי רכב אשר פועלים על דלקים. 

כפי שאנחנו יודעים, שוק הרכב הישראלי הוא מורכב ובנוי על קבוצות לחץ שונות, מה עוד שמדובר בשוק יחסית קטן ועל כן חברות לא ממהרות להיכנס אליו וגם אם הן, הן לא ממהרות בהכרח לייבא לארץ כלי רכב מהדגמים המובילים והיקרים. גם חברת טסלה לא ביצעה יבוא ישיר לשיווק בישראל, לפני שהיא ביצעה זאת במדינות רבות אחרות. 

ישראלים שרצו להשתמש ברכב מסוג טסלה כמו tesla roadster למשל, יכלו לעשות זאת באופן יבוא אישי. הבעיה היא, שיבוא כזה עולה המון כסף וכן הוא לוקח זמן. התהליך והעלויות, הופכות אותו לפחות משתלם. מה עוד, שאם מדובר ביבוא אישי, אז גם אין מספיק גורמים שידעו לטפל ברכב, במידה ויש צורך. 

מה השתנה ומתי זה יקרה

יצרנית רכב טסלה החליטה להיכנס לפני מספר חודשים לארץ, ולמכור בישראל רכבים ממודל 3 וכן מודל X עם הנעה כפולה. ההחלטה התקבלה על ידי ראשי החברה אחרי שהם הבינו שיש בארץ ביקוש וכמובן אפשרות למכור את הרכב ועל כן זה משתלם להם מבחינה כלכלית. 

על פי הערכות, במידה ולא ישתנו הדברים בעקבות משבר הקורונה, הרי שבמהלך שנת 2020 כבר אמורים להיכנס כלי הרכב הראשונים, ואם לא, אז סביר להניח שזה יקרה בחודשים הראשונים של שנת 2021, שוב, בהנחה ומשבר הקורונה לא ישנה את התוכניות, עקבו אחר עדכונים באתר זה

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מורה פרטי באנגלית
ההבדל העיקרי בין מורים ציבוריים לאנגלית למורים פרטיים לאנגלית הוא שמורים ציבוריים לאנגלית מלמדים...
קרא עוד »
אוק 28, 2022
מורי נהיגה בנתניה – חפשו אחר אחד באינטרנט
במידה ואתם מעוניינים למצוא מורי נהיגה בנתניה שיוכלו ללמד אתכם בצורה נעימה ומאוד מקצועית אז נמליץ לכם...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022
יד לספר תורה
אין ספק כי כל אדם אשר נוטה לקרוא בתורה באופן קבוע, זקוק לצורך כך למכשיר ייעודי, אשר יוכל לסייע לו...
קרא עוד »
ינו 07, 2021