בצל הקורונה: השקעות נדל"ן בפולין

השקעות נדל"ן בפולין

משבר הקורונה לא השפיע באופן מהותי על המגמה של רכישת דירות להשקעה בפולין. המשקיעים המשיכו לרכוש נכסים וגם להשכיר אותם, ראו באתר זה.

רכישת דירות להשקעה 

ישראלים רבים המשיכו להיות בקשר עם החברה הישראלית המאתרת דירות בטיב מעולה בשכונות הטובות ביותר בערים המרכזיות בפולין. חלק גדול מהעסקאות נעשו בזום, הועברו כספים והחתימות בוצעו באמצעות מיילים כדי לקדם את המהלכים. 

יש שני סוגים של נכסים, האחד מותאם לרכישה ומיד לאחר מכן להשכרה וסוג נוסף שנמכר במחיר מופחת כיוון שיש לשפץ את הדירה. חברת הניהול מתאמת נושא זה מול בעל הנכס מצד אחד ומול המשפצים מצד שני.

בהתאם להיקף השיפוץ, העבודה נמשכת חודש או יותר ולאחר מכן מנקים את הנכס ומחפשים שוכר פוטנציאלי. לאחר השבחת הנכס גם ערך הדירה הוא גבוה יותר וכך גם גובהו של שכר הדירה החודשי.

השכרת נכסים בפולין 

ישראלים רבים שהבינו שבפולין אפשר להשקיע סכומים נמוכים יחסית ולרכוש דירות איכותיות, קנו נדל"ן להשקעה בפולין ומקצתם קנו גם יותר מדירה אחת. סטודנטים, רווקים ומשפחות צעירות מחפשים כל הזמן דירות להשכרה במקומות שיהיו נגישים עבורם למקומות העבודה, לאוניברסיטאות ולמסגרות החינוכיות עבור הילדים. זו הסיבה שישראלים רבים חיפשו דירות להשקעה שהן   prime location  ומתאימות לאוכלוסייה זו.

חברת הניהול עוסקת בכל המעטפת הקשורה להשכרת הנכס וגם בתקופת הקורונה נמצאו שוכרים ראויים, נחתמו חוזים והמשקיעים הישראלים קיבלו את הכספים בגין חודשי השכירות הללו בניכוי שכר הטרחה שסוכם עם חברת הניהול.

ההכנסה הפאסיבית שהיא בשיעור מינימלי של כ – % 6.5 והעלייה הצפויה בערכו של הנכס יוצרת מצב אידאלי שבו פולין הופכת ליעד אידאלי להשקעה והיתרון הוא שמדובר במיקום קרוב יחסית גיאוגרפית לישראל.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תפקידו של רואה חשבון יניב ארד
אם אתה זקוק לשירותים הקשורים לבנקאות, עליך לעבור על החשבונות והמסמכים הקשורים אליהם. עם זאת, לא כל...
קרא עוד »
ספט 23, 2022
מה חשוב לדעת בפתיחת עסק חדש?
פתיחת עסק חדש אינה קלה כפי שאתה עשוי לחשוב. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שאתה פותח חברה...
קרא עוד »
פבר 28, 2023
מהו תקנון חברה בע"מ
כאשר רושמים חברה, יש דברים רבים כמובן שצריך לדאוג להם כבר מההתחלה לצורך הרישום ופתיחת החברה כדי לוודא...
קרא עוד »
ינו 10, 2023