למה להשקיע דווקא ביוון?

נדלן ביוון

משקיעים רבים מכל רחבי הארץ בוחרים בשנים האחרונות להשקיע את כספם מעבר לים. ישנן כמה סיבות מרכזיות שגורמות לרבים להתחיל לרכוש דירות דווקא ביוון. הסיבה הראשונה היא אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאלה שניתן לקבל על דירות בישראל. בשל מחירי הדירות הזולות ביוון ומחירי השכירות הגבוהים בהשוואה למחירי הדירה, אחוזי התשואה גבוהים מאוד מה שמושך משקיעים רבים. מעבר לכך, בישראל חלו עליות מחירים של עשרות ובאזורים מסויימים אף של מאות אחוזים בעשות האחרון מה שהופך את השוק לפחות כדאי מבחינת עליות ערך עתידיות של הנכסים. 

מחירים מוזלים ועליות ערך צפויות בעתיד הקרוב 

לעומת זאת ביוון, עדיין לא חלו עליות מחירים משמעותיות מה שעדיין מאפשר לרכוש דירות במחירים זולים ולצפות לעליות ערך יפות ומשמעותיות. יתרון נוסף ומשמעותי הוא מיקומה של יוון אשר נמצאת מרחק עשרות דקות בודדות בטיסה מישראל. אז אם גם אתם מעוניינים להתחיל להשקיע בנדל"ן ביוון, חשוב להכיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר שעושים עבורכם את חקר השוק המעמיק שמאפשר להם לאתר את השכונות הטובות ביותר שצפויות לעליות מחירים ואחוזי תשואה גבוהים משכירות הדירה. בעידן האינטרנטי, תוכלו לאתר לא מעט אנשי מקצוע המציעים שירותי סיוע למשקיעים מישראל. חשוב להדגיש ולומר כי לא כל שכונה ביוון וכמובן לא כל נכס יהיו טובים להשקעה. 

היעזרו באנשי המקצוע הנכונים שיבחרו עבורכם נכסים מוצלחים

לכן, אתם חייבים להיעזר באנשי מקצוע מוסמכים ומקצועיים שעובדים בתחום ומכירים היטב את שוק הנדל"ן מעבר לים. בחירה נכונה באנשי המקצוע הטובים ביותר תאפשר לכם לרכוש דירות באתונה במחירים מוזלים מתחת למחירי השוק, וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים מידי חודש. כמובן שגם עליות ערך הדירות מהווים חלק בלתי נפרד מההשקעה מה שיכול להוסיף לכם עוד עשרות אחוזי רווח בכל מספר שנים. 


Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיצויים לניצולי שואה מרומניה – איך תבדקו את זכאותכם?
תוהים האם מגיעים לכם פיצויים בתור ניצולי שואה מרומניה? הדרך היעילה ביותר לבדוק את הזכאות שלכם היא על...
קרא עוד »
נוב 21, 2020
4 דגשים קריטיים בניהול תיק השקעות
מעדיפים תיק מנוהל או שרוצים לקבל את ההחלטות בעצמכם? בין אם אתם רוצים מישהו שינהל את תיק ההשקעות שלכם...
קרא עוד »
ינו 02, 2022
חשיפת המפתחות להצלחה במשא ומתן
בתחום האינטראקציות האישיות והמקצועיות, משא ומתן הוא מיומנות שיכולה ליצור או לשבור את המאמצים שלך....
קרא עוד »
פבר 07, 2024