למה הירידות בשוק הדירות לא מעיד על הוזלה במכירת הדירות?

שוק הדירות

שוק הדירות בישראל מדיר שינה מעיניהם של תושבים רבים. אנשים אשר חפצים בכל מאודם לרכוש דירה ולהפסיק לשלם מידי חודש סכומים בלתי מבוטלים עבור מגורים, אבל למרבה הצער הם לא מצליחים להגיע לדירה משלהם. אכן, מחירי הדירות כיום גבוהים בהחלט ולא פלא שגם אנשים שמשכורתם אינה נמוכה כלל, לא רואים את האור בקצה המנהרה שלהם. אין פלא שעבור משפחות רבות רכישת דירה זה חלום שאינו בר השגה.


על הירידות בשוק הדירות

המחירים הגבוהים הם תופעה קיימת שמלווה את המדינה כבר שנים ארוכות. ולמרות שכולנו מייחלים כי תחול ירידה וסוף סוף אפשר יהיה לחשוב על רכישת דירה, מתברר כי השנים שעוברות לא עושות טוב למחירים, ולהיפך, מי שהקדים ורכש דירה לרוב מצא את עצמו מרוויח. כיוון שהמחיר של הנכס אותו רכש רק המשיך לנסוק מעלה.


מיזמי בניה – להגדלת ההיצע

כיום נעשים ניסיונות רבים לצאת במיזמי בניה רחבי היקף. ואכן באזורים שונים ברחבי הארץ מקימים פרויקטים גדולים שנועדו לספק יחידות דיור רבות. יחידות אלו נמכרות למשפחות אשר מעוניינות למצוא לעצמם מקום משכן קבוע. כמובן שככל שיש יותר מיזמי בנייה והיקפי התחלות הבניה רבות יותר, כך יש יותר דירות בשוק. עובדה שמשפיעה כמובן על מחירי הדירות. אבל מסתבר כי הצורך הקיים בשוק הישראלי כיום הוא כה גדול, כך שהיקף התחלות הבניה צריך להיות עצום על מנת להשפיע בצורה ניכרת על המחירים של הדירות בארץ.


פחות רכישות

המחירים הגבוהים משפיעים כמובן גם על היקף הרכישות כמו שתוכלו ללמוד דרך אתר תיווך בראש אחר. בתקופות בהם המחירים נוסקים מעלה אנשים מחליטים להמתין לירידה. והם לא מבצעים עסקאות ולא פונים לרכוש דירה. כמובן שבמידה ותחול ירידה הם יזדרזו לבצע את הרכישה שלהם. אבל במרבית המקרים הירידה במחירים שהיא כל כך מיוחלת, אינה מתרחשת והממתינים מגלים כי כל יום שעובר מרחיק מהם את הדירה אותה הם רוצים לרכוש. אכן, מצב מעיק ומאתגר שמציב ישראלים רבים מול שוקת שבורה ואי יכולת להוציא את עצמם מהסבך בו הם חיים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך מבפנים: הבנת ספירת המלאי של מוצרים
האם אתה סקרן לגבי המורכבויות של שיטות ספירת מלאי עבור מוצרים? תהליך ספירת המלאי הוא מרכיב קריטי...
קרא עוד »
פבר 13, 2024
renta-car.co.il מה האתר מציע?
Renta-car.co.il  היא חברת השכרת רכב ישראלית. החברה מספקת השכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, וכן מציעה מגוון...
קרא עוד »
אפר 09, 2023
5 דברים שלא ידעתם על גיבוי בענן
הצפנה בענן חיונית להגנה על נתונים, ורוב פתרונות הגיבוי מציעים זאת. עם זאת, הצפנה אינה תמיד ערובה...
קרא עוד »
מאי 11, 2020