עיצוב לוגואים

עיצוב לוגואים

כפי שאומר השיר הידוע, לכל אחד מאיתנו יש שם. גם לעסקים יש שמות ולשם יש כוח. אבל כדי שאפשר יהיה להעביר את הכוח הפנימי של השם, את המהות של העסק, צריך שיתווסף לכך לוגו ייחודי. העובדה הזאת כל כך נכונה, עד שאי אפשר כמעט למצוא עסק שאין לו לוגו. כל אחד יכול לשרבט שם מסוגנן, אבל עיצוב לוגואים זה משהו אחד. כך תבחרו את מי שיעצב את הלוגו העסקי שלכם, על הצד הטוב ביותר.

גרפיקה עם נפש של אמן

עיצוב לוגואים במיטבו נעשה על ידי גרפיקאים ומעצבים גרפיים, שיש להם לא רק כישרון מסוים ויכולת טכנית. לוגו במיטבו זה לא פחות מאשר אומנות. זו אמנות שימושית, אמנם, אך זו בהחלט אומנות. אם אתם זקוקים ללוגו, עיצוב גרפי עם נגיעות אומנותיות, כדאי שיהיה זה תוצר שמצליח לגעת בלבבות.

הקשבה, הקשבה, הקשבה

עיצוב לוגואים במיטבו מתבסס על תפיסת המהות העסקית. אם מצאתם מעצב או מעצבת גרפיים שמקשיבים לכם, שמצליחים להבין אתכם ודרכיכם מכירים את העסק שלכם במהותו הפנימית, תקבלו לוגו אפקטיבי, שנוגע.

תפיסת העסק ותפיסת הלקוח

עובדה חשובה לגבי לוגו כחלק ממיתוג עסקי– במיטבו, הוא מעביר את תפיסת העסק ותפיסת הלקוח, בעת ובעונה אחת. עיצוב לוגואים שמעביר בהרף עין את תפיסת העסק וכיצד הוא תופס את מהותו ואת השירות או המוצר ללקוח, טוב יותר מאלף מילים.

תיק עבודות, שווה לראות

כדי ליהנות מלוגו שעובד, יפה, נאה ואפקטיבי, כדאי לראות שהעיצוב הגרפי נוגע בכם מהרגע הראשון. עיינו בתיק עבודות עשיר, שמהווה מעין תערוכה בזעיר אנפין. תיק עבודות של עיצובים גרפיים ולוגואים יספר לכם על המעצב הגרפי וכך תדעו אם מצאתם את מי שיכין את הלוגו שלכם.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטבחים זולים עד 4000 ש"ח בלי להתפשר על האיכות – כך תעשו זאת
מטבחים זולים עד 4000 ש"ח בלי להתפשר על האיכות - כך תעשו זאת המטבח שנמצא בבית שלנו הוא לב ליבו של המרחב...
קרא עוד »
פבר 08, 2022
רואי חשבון בראשון לציון – מידע שחשוב להכיר
כל בעל עסק צריך לבצע פעולות שונות בפן הטכני – חשבוני. אלו פעולות בסיסיות שקשורות לניהול תקין של...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
תנאי קבלה בסיסיים למסלול לימודי דיבוב
לאלו מכם אשר אינם מעורים בפרטים, יהיה כדאי לדעת שלא נדרשת שום הכשרה או תנאי קבלה בסיסיים בכדי להתקבל...
קרא עוד »
ספט 26, 2018