נוטריון לאנגלית – כבוד לשפה שכולם אוהבים

נוטריון לאנגלית

המון אזרחים מישראל שרובם סטודנטים, נמצאים בחיפוש אחר משרדי עורכי דין נוטריוניים כדי שיגישו בקשה ללימודים במדינות מסוימות בחו"ל.

אותו הליך בירוקרטי לצורך רישום לאוניברסיטה, למכללה, או למעשה כל מקום אחר ללימודים בארץ ובחו"ל מותנה בהצגתם של מסמכים מתורגמים. אותה הדרישה באה גם לגבי לימודים במדינה כמו אנגליה, או כמו ארצות הברית. סטודנטים הפונים בעניין שירות תרגום עושים את זה גם כשהם פונים אל מתרגם מקצועי. אך אין להם באמת צורך בכך, הם לא יודעים שעורכי הדין הנוטריוניים שמטפלים להם בתהליך יכולים גם לתרגם מסמכים נדרשים. זה למעשה חלק מהשירות של ההליך הזה. עורך דין נוטריון לאנגלית מבצע בפועל גם את התרגום, הניסוח, האישור, וגם את האימות וכך בעצם חוסך זמן רב ומשאבים בחיפוש אחר אנשי מקצוע נוספים ולא מעט כאב ראש.

שירות זה זמין לכולם, ללא סלקציה על מקום מגורים או שפה נדרשת, או המדינה הנדרשת מבחינתכם. הצגת המסמכים הספציפיים הללו בהליך הבירוקרטי הזה היא פעולה שחייב לקיים אותה אצל עורך דין המתמחה בנושא. המסמכים הנדרשים בהליך הבירוקרטי יוכלו להיות מוגשים על ידי עורך דין נוטריון לאנגלית וזאת על מנת שתהיה קיימת האפשרות לצור פעולה הפוכה למסמכים שתושב ישראלי מגיש למדינה מחוץ לישראל.

נוטריון – כדאי לכם לשכור את השירות הזה.

מדובר בשירות שלא קשור רק ללימודים בחו"ל, אלא גם בכל תהליך בירוקרטי שצריך בו עורך דין המתמחה בתחום של בנושא נוטריון לאנגלית ויש בו דרישה למסמכים ספציפיים בשפה האנגלית. הדרישה הזאת באה מתוך הצורך להציג אותם במוסד מסוים על פי הבירוקרטיה. לכן, עליכם לזכור שהצורך לשכירת עורכי דין מוסמכים שמתנהלים גם כנוטריוניים כדי שיוכלו לאשר, לאמת, לתרגם ולנסח את המסמכים האלו צריכה להגיע רק אחרי שבדקתם, התייעצתם, וקיבלתם המלצות על עורך הדין מאנשים שקרובים אליכם. זה תקף כמובן לכל תחום, ולכל איש מקצוע. לשכור איש מקצוע מומלץ תמיד אחרי המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם.

החותמת שלמעשה חותמת את המסמך לאחר האימות והתרגום, היא חותמת האפוסטיל. זוהי חותמת ששייכת אל משרד החוץ ויש גם חלק מהמדינות החתומות על אמנת האג ומסתפקות בחותמת זו, לצורך האימות הנוטריוני לשפה האנגלית הנדרשת.

כך תזהו עורך דין נוטריון, על פי החוק

עורך דין יכול להתנהל כעורך דין נוטריון רק לאחר שעבר את המבחן הייעודי מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין. למבחן הוא יכול לגשת רק אם יש לו וותק מעל עשר שנים בתחום המשפטים, אחרת, לא יהיה זכאי למבחן. היה ועבר את המבחן בהצלחה יוכל לאמת, לאשר, ולתרגם מסמכים ספצפיים הנדרשים ממנו לצורך ההליך הבירוקרטי, וכך גם להגדיל את תחום העיסוק שלו ואת הרווחים, כמו גם להגדיל את מערך הלקוחות שלו בנוסף להכל.



Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה אסור לעשות באתרי סחר
אחד הכלים המשמעותיים ביותר שיש כיום לעסקים ובעלי מקצוע, הם אתרי אינטרנט בעזרתם הם יכולים להציע...
קרא עוד »
יול 14, 2019
מה צריך להביא בחשבון בעת רכישת משרד?
רכישת משרד הוא פרויקט רחב היקף הכולל התרוצצויות רבות, שיפוצים, הכנות ועוד. לאחר הכניסה למשרד חשוב...
קרא עוד »
אוג 20, 2019
הכנת מצגת משקיעים – כיצד עושים את זה בצורה נכונה
כשאנחנו חושבים על מצגות, בדרך כלל הנטייה שלנו היא לדמיין מצגת ליום הולדת, מצגת ליום נישואין או מצגת...
קרא עוד »
אוק 27, 2020