סרטון פרסומת – איך מפיקים סרט מעולה?

סרטון פרסומת

פרסומות יכולות להפוך ברגע לדבר הכי קליט והכי מדובר שקיים בתרבות שלנו. מותגים כמו תפוזינה, מנה חמה, האינטרנט של בזק, יס ושאר מוצרים ושירותים: הפכו מפורסמים בגלל משפט קליט ומשעשע בסרט פרסומת או בשל קטע בלתי נשכח באחד מסרטוני הפרסומת הטובים ביותר. סרטון פרסומת טוב גובל ביצירת אומנות מסחרית והוא הופך קליט וכזה שיש לו רמת חשיפה אדירה בעיקר אם הוא עשוי טוב. אז כיצד תוכלו להפיק סרטון פרסומת מעולה? הנה כמה פרטים יש לשים אליהם לב:

בחירת קונספט מתאים

בחרו קונספט מתאים שיוביל את הסרטון שלכם וגם יתאים לסרטונים נוספים שתרצו לפרסם בהמשך. קונספט הוא רעיון מרכזי סביבו בונים תסריט, מביימים את הסרט ואת העלילה ובאמצעותו מבצעים עריכת סרטון פרסומת. מומחים בתחום יכולים לעזור לכם לבחור רעיון מתאים.

התאמה לטון ולשפה כמו גם למותג

התאימו את השפה והטון של סרטון פרסומת לערכים של המוצר או השירות, של בית עסק או החברה. חשוב לפנות בטון ובשפה הנכונים מול קהל היעד ולהתאים אותו לסוג הצרכנים אליהם אתם פונים ולעולם הפנימי שלכם.

בחירת חברת הפקה טובה

בחרו חברת הפקות סרטונים טובה כמו עין השופט הפקות. חברה כזאת תתאים לכם סרטון פרסומת לתקציב שלכם ותבצע התאמה של קונספט, שפה, סוג סרטון, טון ועריכה לצרכים של המותג.

המשכיות ושיווק כל הזמן

לאחר הפקת סרטון פרסומת והפצתו בכל מדיה שנראית לכם רלוונטית ונכונה – יש להמשיך ולשווק מוצרים ושירותים ואת בית העסק שלכם מול קהל היעד. פרסומות וסרטוני תדמית מודעות ושאר שיטות שיווק שידברו באותו טוב ושפה יספקו המשכיות לקמפיין השיווק שלכם ויעזרו לכם למתג את המוצר או השירות, להגדיל מעגל לקוחות ולהפוך את העסק שלכם למשגשג ומצליח.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לדעת על איתור חייבים?
נמצאים במצב שבו אתם רוצים לאתר חייבים, אך אין לכם את הכלים הדרושים על מנת לעשות זאת ביעילות? אל תציבו...
קרא עוד »
ינו 25, 2021
משכנתא הפוכה: ההלוואה שתשדרג משמעותית את רמת החיים שלכם
הכירו את ההלוואה שתשדרג את החיים שלכם אחרי גיל 60: לקיחת משכנתא כנגד הדירה שלכם אשר יכולה לסייע לכם...
קרא עוד »
ספט 30, 2021
שליטה בהימורים מקוונים: התאמת הגישה שלך להצלחה אופטימלית
בתחום הבידור, הימורים באינטרנט עומדים כטיטאן מודרני, ומחבר את הריגוש של המקרה עם הנוחות של נגישות...
קרא עוד »
ספט 24, 2023