אימון עסקי ואימון לקריירה- מה ההבדל

אימון עסקי ואימון לקריירה

לא מעט בעלי עסק בוחרים כיום להיעזר באימון עסקי. מדובר על אימון שמטרתו היא להבין מהן המטרות של העסק ולסייע להתנהלות נכונה של העסק לצורך מימוש כלל המטרות שלו. לאימון עסקי יש מטרות הנוגעות לעסק ועל כן הוא חייב להינתן על ידי איש מקצוע שיודע כיצד להעניק את השירות המדובר. מעבר לאימון עסקי, כיום ניתן למצוא אימון לקריירה אשר מיועד לאנשים ספציפיים שלא יודעים באיזה תחום הם רוצים לעסוק וחשוב להם לדייק בבחירת התחום שהם יעסקו בו. אותם אנשים יכולים להיעזר כיום באימון קריירה שיסייע להם לבחור את הקריירה המתאימה להם ביותר.

אימון עסקי- במה מדובר?

אימון עסקי הוא אימון על ידי מאמנת מקצועי ומנוסה לעסקים. מדובר על מאמנת עסקית אשר מטרתה היא לקדם את העסק ולסייע לו לממש את המטרות העסקיות שלו. לא מעט עסקים מוצאים את עצמם תקועים, לא יודעים כיצד להתנהל עם משברים שונים ועוד. האימון העסקי מעניק לבעל העסק ולעובדים בעסק את הכלים להתמודדות עם משברים ואתגרים, את היכולת לממש מטרות שונות ולאפשר לעסק להגיע להצלחה עסקית משמעותית. על המאמן המדובר להיות בעל יכולת מקצועית רחבת היקף בכל הנוגע להכוונת עסקים מכל סוג ובכל סדר גודל.

אימון קריירה- במה מדובר?

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם תוהים האם המקצוע שהם עוסקים בו אכן מתאים להם. לא מעט אנשים חשים מתוסכלים מהמקצוע שהם עוסקים בו ומרגישים שהם חייבים לעשות שינוי אך לא בדיוק יודעים איזה שינוי. לא מעט אנשים שעדיין לא למדו תחום כלשהו או החלו לעסוק בתחום כלשהו באופן קבוע תוהים מה מתאים ליכולות שלהם ולהם. אימון לקריירה על ידי מאמן מקצועי יכול לכוון כל אדם לקריירה המתאימה לו על ידי תהליך שהוא יעבור עם עצמו, כלים שהוא יקבל בכדי להבין מה באמת מתאים לו ועוד.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ זוגי – לפעמים זה נחוץ
קשיים של בני זוג יכולים לבוא לידי ביטוי בלא מעט דרכים, ולמרבה הצער יש לא מעט בני זוג שנאלצים להתמודד...
קרא עוד »
דצמ 17, 2021
עצות פנימיות: מה שאתה צריך לדעת לפני שתחקור את היתרונות של אוכל אמריקאי
ברוכים הבאים לעולם המטבח האמריקאי, בו מחכה לחקר מגוון רחב של טעמים, מרכיבים ומסורות קולינריות. כמומחה...
קרא עוד »
פבר 13, 2024
איילת סיניבר: למה צריך תיק השקעות
על פניו, כל אחד מאיתנו יכול לקחת את הכסף שהוא מרוויח, לסגור אותו בתוכנית חסכון בבנק, לא לגעת בו ובעתיד...
קרא עוד »
יונ 06, 2021