ספירת מלאי לעסקים – ניהול נכון מביא תוצאות נכונות

ספירת מלאי לעסקים

כל עסק צריך ניהול מלאי איכותי. ניהול מלאי מקצועי ואיכותי מאפשר ניהול עסק באופן נכון, קל, ומסודר ללא תקלות לא צפויות. מדובר בתחום שהוא מאד מגוון ולכן מערכות ניהול המלאי המתאימות לעסקים שונים לאו דווקא יתאימו לעסק זה או אחר. על כן, צריך התאמה אינדיבידואלית. בין אם מדובר במפעל לייצור מוצרי חשמל, סופר, או חנות למכשירי כתיבה, מטרת ניהול המלאי היא לייעל את תהליך ניהול העסק ולצמצם טעויות אנושיות. שירות של ספירת מלאי לעסקים יעניק יעילות אחרת לעסק שלכם.

בדיקת מלאי לעסקים – לא חובה לבצע לבד

 ככלל, כאשר אתם שוכרים שירות מקצועי לעסק שלכם אתם לבטח עושים זאת לאחר שאתם מוודאים ובודקים שאיש המקצוע הוא הכי איכותי, בעל מוניטין ואחראי עם מספיק וותק ונסיון.

האם ידעתם שקיים שירות מקצועי לסיוע בספירת המלאי בעסק שלכם? חברת ג'סקו היא חברה בעלת מחלקה שלמה הערוכה לצורך ספירת מלאי לעסקים במפעלים גדולים וקטנים, ובארגונים גדולים ומבצעת ספירת מלאי איכותית במינימום זמן.

שירות זה הכולל בתוכו גם ייעוץ על ארגון המלאי, האחזקה שלו והתפעול שלו החל ממוצרי ביניים ועד למוצרים גמורים, אריזות ועוד, מעניק לעסק שלכם ערך מוסף כאשר אתם יכולים להתמקד בזמן בדיקת מלאי לעסקים מטעם החברה המקצועית בשאר הפרמטרים הניהוליים של העסק שלכם.

חברת ג'סקו הוקמה בשנת 1932 ומאז עוסקת בפיקוח והשגחה על מטענים, מוצרים וסחורות לקבעת איכויות, כמויות והתאמה מושלמת לתקן, מפרט וחוזה. החברה היא נציגה של חברת ההשגחה והפיקוח הבינלאומית הגדולה בעולם SGS Group.

החברה מטפלת גם בספירת מלאי מקצועית עבור חברות ועסקים במוצרי מזון וגרעינים, מוצרים מוגמרים, חומרי גלם, מתכות, מוצרי צריכה, טקסטיל ופלסטיקה, פוספטים, מחצבים, דשנים, כימיקלים, נפט ואף מוצרים וסחורות במגוון סוגים.

החברה מעניקה שרות עבור עמילות מכס ליצוא ויבוא, בדיקת אניות ומתן הסמכות לתקני ISO 9000 ותקנים חברתיים למיניהם. ג'סקו מאמינה בשירות אישי ואדיב, ומקצועיות ללא דופי ומשרתת לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. לחברה ארבעה מוקדים עיקריים בתל אביב, חיפה, אשדוד ואילת.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי פונים עבור התקנת שלטים בגובה?
התקנת שלט בגובה הוא דבר שעשוי להיות מועיל במידה רבה. בין אם המטרה הינה פרסום ובין אם זה נושא פוליטי,...
קרא עוד »
אוק 19, 2020
ארון הזזה או ארון פתיחה- מה עדיף?
אם אתם מחפשים ארונות לביתכם, אתם בוודאי יודעים כי בעוד שבעבר הדגם היחיד שהיה מוצע בתחום הארונות היה...
קרא עוד »
אפר 29, 2022
הסבר מקצועי של ד"ר קובי שגיא לגבי השאלה האם הרטבת לילה נובעת משינה עמוקה
ד"ר קובי שגיא שהוא פסיכותרפיסט מוביל מאשר כי הסיבה העיקרית אשר בגללה ילדים מרטיבים בלילה נובעת משינה...
קרא עוד »
מאי 24, 2020