משמורת משותפת ומזונות – איך לערוך את זה בצורה מכובדת


הגעתם למצב שבו אתם חושבים בצורה רצינית על גירושין? תוהים איך תוכלו לעשות את זה? אם כך, ברור שאתם מתמודדים עם סוגיות שונות של משמורת משותפת ומזונות. רוצים להימנע ממריבה אינסופית? תכננו היטב איך לערוך את המסמכים האלה בצורה נכונה. 

למה אתם צריכים עו"ד שיעזור לכם? 

לכאורה, הרבה פעמים כאשר מדברים על נושאים כמו משמורת משותפת ומזונות, יש הסכמה בין הצדדים. עם זאת, כאשר יורדים לעומק הפרטים, מגלים שזה לא בדיוק כך והוויכוחים מתחילים. הבעיה היא, שהוויכוחים עלולים רק להיות מסובכים יותר ויותר והם הופכים להיות כמעט אינסופיים. זה מגיע לא פעם עד רמה קיצונית כל כך שלמעשה שני בני הזוג הנפרדים שוכחים שהעיקר זה טובת הילדים. לכן צריך עו"ד מקצועי. עו"ד שמבין בתחום זה יודע לערוך מסמכים של משמורת משותפת ומזונות והוא יכול לסייע בקיצור תהליך הפרידה. 

עו"ד שהוא גם מגשר 

בבואכם לבחור עו"ד שיוכל לערוך עבורכם מסמך של משמורת משותפת ומזונות בצורה מכובדת, רצוי לבדוק האם הוא גם מגשר. יש לכך משמעות, שכן כאשר אתם עובדים עם עו"ד שהוא גם מגשר, הוא הרבה פעמים יכול למנוע ויכוחים אינסופיים בין שני הצדדים. לכן, אם תוכלו לבחור באיש מקצוע שמגיע גם מתחום הגישור, מה טוב. 

שימו לב לשאלה האם מדובר על עו"ד מומלץ 


זה לא סוד שהארץ שלנו מלאה בהרבה מאוד עורכי דין. לכן טבעי שתהיה לכם דילמה ושתרגישו בלבול לגבי השאלה כיצד נכון יהיה לבחור את עורך הדין שלכם. זו הסיבה שבגללה, בין אם הסוגיה היא משמורת משותפת ומזונות ובין אם מדובר על כל סוגיה אחרת, רצוי יהיה לבחור עו"ד עם כמה שיותר המלצות חמות.  למידע נוסף יונית גזל עו"ד גירושין

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כל עסק צריך סרטון תדמית מקצועי?
אפשר לומר שיש לא מעט דברים שניתן לעשות על מנת לקדם עסקים ולחשוף אותם למעגל רחב יותר של לקוחות...
קרא עוד »
נוב 27, 2018
דירות להשקעה פורטוגל
אחד מהיעדים היותר חשובים להשקעה היא פורטוגל. במדינה זו, תוכלו למצוא את התנאים הטובים ביותר לניהול...
קרא עוד »
ינו 23, 2021
שירותי מענה אנושי – הפתרון לשירות הלקוחות שלכם
לא רוצים להשאיר את הלקוחות שלכם מאוכזבים, וחשוב לכם לספק להם שירות לקוחות אנושי מסביב לשעון? שירות...
קרא עוד »
ינו 12, 2022