הירוקה מימד – בלוג פיננסים וכלכלה

רוצים להבין ולדעת יותר על פיננסים, להבין בכלכלה ובצרכנות יום יומית שנוגעת לחייכם? בלוג פיננסים וכלכלה הירוקה מימד עוסק בכל זאת, תוך שמירה על שפה ברורה ועל גישה ישירה. גישה שאומרת שלכל אחד מגיע להבין, גם מבלי להתעמק בספרים רבים שעוסקים בכלכלה ובפיננסים ומיועדים רק לבעלי תארים מתקדמים. כיום אפילו לא מעט מאמרי עיתונות,  מוותרים על האובייקטיביות או על הפניה לציבור הרחב. בלוג פיננסים וכלכלה יכול וצריך להסביר דברים בגובה העיניים. כשתקראו, תוכלו לא רק להבין יותר אלא גם ליישם נקודות שונות הרלוונטיות בשבילכם.

קצר, מדויק, קולע 

הירוקה מימד, זה לא עוד בלוג פיננסים וכלכלה. פה מבינים שלקורא המודרני לא תמיד יש זמן להתעמק במאמרים ארוכים מאוד, לפעמים מסורבלים. אפשר להעביר נושאים רלוונטיים, בצורה מדויקת, קולעת וקצרה, ובלי לגלוש לפשטנות. כך שגם הקורא העסוק, שרוצה להקדיש לצורך העניין מעט זמן, יפיק מכך תועלת מרובה גם אם הוא מחפש מאגרי תמונות לרכישה. 

רוצים לדעת קצר ולעניין איך לפתוח עסק מבלי להסתבך? איך לא לבצע טעויות של מתחילים בעסקים, מה טוב להבין במשכנתאות, איך לטייל בעולם במקומות מעניינים בתקציב סביר ואיך לקבל החלטות כלכליות בצורה נכונה יותר עבורכם? אלה לא דברים שילמדו אתכם בספרי הכלכלה שיודעים לתאר בגרפים על תורת הצרכן ועל תורת היצרן, על פונקציות הביקוש ופונקציית ההיצע ועוד נושאים "כבדים" שלא באמת נוגעים ליום יום. 

הכלכלה שנוגעת לכולנו 

נושאים צרכניים כמו בנק תמונות נוגעים כמעט לכולנו. אנשים שמבינים יותר בכלכלה, יכולים לחסוך לא מעט כסף ולהוציא כסף בחוכמה ובשיקול דעת. אפשר בהחלט לגשת ללב העניין, מבלי לגלוש לשיח מתלהם. אפשר ורצוי שלכל אחד תהיה גישה לנושאים מעניינים, שימושיים, לפעמים מסקרנים ולפעמים אפילו חיוניים. בלוג כלכלי נגיש הירוקה מימד – משלים לכם את הפער.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רואה חשבון לעוסקים פטורים – איך לבחור חברה נכונה
רוב האזרחים שפותחים תיק כעוסק פטור, הם חסרי ניסיון בתחום העסקי. הם מתחילים בקטן ומקווים לצמוח כלפי...
קרא עוד »
אוק 13, 2020
גילוי יתרונות נסתרים: להקות אירועים מעבר למוזיקה
כאוטוריטה בתחום תכנון האירועים והבידור המוזיקלי, אני כאן כדי לחשוף את היתרונות שלעתים קרובות...
קרא עוד »
ינו 23, 2024
גירושין ברבנות – מה זה אומר?
מדינת ישראל אומנם מוגדרת בפי כל כמדינה חילונית, אך היא מתנהלת במובנים רבים על פי ההלכה היהודית ובפרט...
קרא עוד »
יונ 12, 2021