אריה גולדין: מסחר בבורסה או מסחר בנדל"ן?

מסחר בבורסה או נדלן

יש בידכם סכום כסף להשקעה, ואתם מחפשים אפיק השקעה מוצלח שיניב לכם תשואה מרבית. שיקול נוסף עומד לנגד עיניכם – אתם רוצים להיות בטוחים שהכסף יישאר שלכם, ושאתם לא מסכנים אותו. אז מה באמת נכון יותר? מסחר בבורסה או מסחר בנדל"ן? למעשה אין על שאלה זו תשובה מוחלטת וברורה. ועל מנת לקבל את ההחלטה הנכונה שלכם עליכם ללמוד היטב את הנושא, לקרוא על כך וגם להתייעץ עם מומחים בתחום. בהתאם למסקנות שיעלו תוכלו לקבל את ההחלטה שלכם.


למה נדל"ן?

רכישת נכס עשויה להיות צעד חכם מאוד. אתם משקיעים את הכסף שלכם בדירה, בניין או כל מבנה אחר, ובכך אתם מקבלים ביטחון ברמה מסוימת שהכסף שלכם מניב תשואה. אתם משכירים את הנכס ומקבלים מידי חודש בחודשו סכום כסף משמעותי ביחס לערך של הנכס. אכן, שיטה מוצלחת שמוכיחה את עצמה אצל רבים וטובים.

למה מסחר בבורסה?

גם למסחר בבורסה יש מספר יתרונות. ראשית הבורסה פותחת מספר רב של אפשרויות בפני כל משקיע. ניתן לבחור את סכום ההשקעה, את השוק הרצוי לכם ואת טווח ההשקעה. גמישות זו אינה קיימת כמובן בתחום הנדל"ן. ויש לכך משמעות רבה. כמו כן מסחר בבורסה מאפשר לפזר סיכונים ולחלק את סכום ההשקעה לכמה וכמה אפיקים. וזה אומר שעבור משקיעים רבים דווקא מסחר בבורסה עשוי להיות מתאים יותר ממסחר בנדל"ן.

לעשות את זה נכון, לעשות את זה מקצועי

בין אם החלטתם ללכת על נדל"ן ובין אם אתם חושבים על מסחר בבורסה, חשוב כי תעשו את זה טוב. כיוון שכאשר עובדים נכון, כאשר מקבלים החלטות בתבונה יש סיכויים טובים להצלחה. למעשה זה סוד ההצלחה של אריה גולדין ושל כל הסוחרים המצליחים בשוק ההון ובנדל"ן. אם אתם באמת רוצים להצליח ולהרוויח כסף – חובה ללמוד היטב את התחום בו הנכם מעוניינים לסחור. לקבל את כל הידע הנחוץ. ולא להירתע מלפנות לייעוץ מקצועי. גם אריה גולדין התחיל כך את דרכו. כך מובילים להצלחה של ממש ורווחים כספיים משמעותיים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי חירום לחיות
בכל פעם שבו חיית המחמד שלכם לא מרגישה כל כך טוב ואינכם בטוחים מה לעשות בדיוק, יהיה כדאי לכם לדעת שפניה...
קרא עוד »
פבר 29, 2020
האם כדאי לבצע החזר מס עם חברה להחזרי מס?
אתם מרגישים שאתם עובדים קשה ומשלמים המון מיסים? אתם ממש לא לבד בעניין הזה. נטל המס בישראל הוא אחד...
קרא עוד »
ינו 28, 2021
מעצב חנויות מזון – עיצוב רווחי
אם ניגשים אל עיצוב חנויות מזון בצורה חכמה ויודעים היכן להציב כל חלק ואלמנט שמרכיב את החנות אזי יהיה...
קרא עוד »
פבר 19, 2020