3 סיבות לבצע תמ"א 38

3 סיבות לבצע תמ"א 38

כשאנחנו קוראים את כל הפרטים של פרויקטים תמא 38, אנחנו לא תמיד יכולים לדעת האם מדובר בתוכנית אשר מטיבה איתנו או לא, אנחנו לא תמיד יכולים למצוא תשובה לשאלה, האם זה משתלם לנו או לא. ישנם לא מעט קבלנים שיסבירו לנו מדוע זה משתלם, יהיו לא מעט מומחים שיסבירו מדוע זה לא משתלם.

במאמר זה, אנחנו נציג 3 סיבות מדוע מומלץ לבצע בעת הזאת תמ"א 38, זאת בהנחה וכמובן והמבנה שלכם מתאים לפרויקט כזה וכמובן בהנחה שיש צורך שהמבנה יעבור פרויקט כזה. לא בכל מבנה זה נדרש, לא בכל מבנה חובה לבצע פרויקט כזה.

לפני שנתחיל, חשוב לומר, אומנם אנחנו יכולים למצוא סיבות רבות וטובות מדוע לבצע פרויקט תמ"א 38, אך על מנת שהפרויקט יצליח, חשוב לוודא היטב את כל הפרטים ההכרחיים להצלחתו. קרי, מי הקבלן שמוביל אותו, מה הניסיון שלו בתחום, עד כמה מדובר בקבלן אמין שאפשר לסמוך עליו, מה בדיוק נכלל בפרויקט, מה הערבויות לביצועו ועוד. כל הנקודות הנ"ל ואחרות, יאפשרו את הצלחתו ואז הסיבות שנתאר מיד, יהפכו ממשיות, רלוונטיות עבורנו.

סיבה ראשונה מדוע מומלץ לבצע תמ"א 38, היא שמדובר בתוכנית שבסופו של דבר המטרה שלה היא לשפר את הבטיחות במקום בו אנחנו מתגוררים בשיטת פינוי בינוי http://www.engelinvest.co.il/category/מה-זה-פינוי-בינוי. מטרת התוכנית היא לאפשר לנו להתגורר במבנה מבלי לחשוש מרעידות אדמה או התקפת טילים שתהרוס את המבנה. לשם כך היא נוצרה ולכן חשוב לבצע אותה.

סיבה שנייה, התוכנית משפרת באופן מהותי את איכות חיינו במבנה. בין אם זה אומר שכעת אנחנו יכולים ליהנות מדירות בעלות שטח גדול יותר, מעליות חדשות, מחסנים, ובכלל כל המבנה בנוי בצורה הרבה יותר טובה ואיכותית, כך אנחנו משפרים את איכות החיים שלנו במקום.

סיבה שלישית, תמ"א 38 וכל השיפורים שהפרויקט מכניס במבנה, מביא לידי כך שערך הנכס שלנו עולה באופן מהותי. אם נרצה להשכיר או למכור את הנכס, אנחנו נוכל להרוויח עליו הרבה יותר מאשר קודם לכן. למרות ההוצאה שכרוכה בפרויקט, זה משתלם לנו מאוד.

קראו גם: מתכננים להשקיע באנגליה? קבלו אזורים מומלצים להשקעה

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה לכם חברת יחסי ציבור?
אנו חיים בעידן של ריבוי אמצעי תקשורת ומדיה. נניח שאתם הבעלים של עסק קטן, בינוני, חברה או ארגון ואתם...
קרא עוד »
יונ 15, 2020
שחזורי הארד דיסק מה מקשה על התהליך
לא בטוחים מה לעשות כדי לשחזר את הארד דיסק שלכם והאם זה משהו שאפשר לעשות בכלל? הגורם המרכזי שיכול...
קרא עוד »
יונ 07, 2021
מתנות לעובדים – בחרו בכאלה מוצלחות
מעוניינים למצוא מתנות לעובדים אשר תהיינה מאוד מוצלחות ויוכלו להגדיל את רמת המחויבות שלהם לעסק? כדי...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021