בני ינאי – מנהל בכיר עם ניסיון מוכח

 חיילים כאשר היה אחראי על הגזרה הצפונית כמפקד בכיר. לאחר מכן הוא המשיך לתפקידים בכירים כמו ניהול במשרד החקירות של רשות המיסים ואחריות על משאבי אנוש במשרד להסדרת ההתיישבות של הבדואים בנגב.

כך הצליח בני ינאי לאורך השנים להתקדם ולהמשיך לצבור ניסיון במנהל בכיר אשר עושה עבודתו במצוינות רבה וזאת ללא שום פשרות בנוגע לרמה הניהולית שמאפיינת אותו. לצד זאת גם צריך לציין את העובדה כי הוא כבר הגיע לתפקיד סמנכ״ל בכיר למשאבי אנוש ומנהל ברשות המיסים והוא עושה חיל בתפקידו הנוכחי.

הצלחה אחר הצלחה – בני ינאי

כפי שאתם כבר מבינים, בני ינאי מתאפיין במצוינת וזאת כל עוד מדובר על תפקידי ניהול. הוא מצליח לאתגר את עצמו שוב ושוב ולהוכיח כי בין אם מדובר על פיקוד על מאות חיילים בגזרה הצפונית ובין אם מדובר על ניהול אגף חקירות ברשות המיסים, הוא יודע להניע את האנשים תחתיו ולעשות זאת במצוינות שאין כדוגמתה. זו הסיבה בגינה הוא הגיע לאן שהגיע והפך לאדם מעורר השראה.

כל אחד יכול ללמוד מבני

לבסוף נרצה לומר שכל עוד מדובר על תפקידי ניהול והרצון להגיע הכי רחוק שרק אפשר, כל אחד יכול להסתכל על קורות החיים של בני ינאי ורק ללמוד מהם. בעצם כל שצריך זה מוטיבציה ורצון בלתי נגמר על מנת ליצור רפרטואר של תפקיד צבאי ואינספור תפקידי ניהול בכירים במשק. כל אחד שירצה בכך יכול להגיע לזה וללמוד מבני. הרצון והנכונות להתקדם כל הזמן הם שעשו עבורו את ההבדל

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בילינג בבית העסק – איך לעבוד עם בילינג כדי לשפר את ההתנהלות בעסק?
המודל של בילינג הוא למעשה מנויים בתשלום. כלומר יש מנוע חכם המבצע גביה אוטומטית של התשלום וחוסך את זמן...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
מי צריך ייעוץ כלכלי אישי?
ככל שיוקר המחיה ממשיך לעלות, יותר אנשים פונים ליועצים פיננסיים לעזרה עם הכספים שלהם. יועצים פיננסיים...
קרא עוד »
אוק 19, 2022
היתרונות הבלתי נאמרים: צלילה עמוקה לתוך היתרונות של משחקי הימורים
עולם ההימורים עטוף לרוב במסתורין ותפיסות מוטעות. אמנם זה נכון שלפעילות יש את המלכודות הפוטנציאליות...
קרא עוד »
אוג 12, 2023