מיגון רכבים – הדרך להרגיש בטוחים בדרכים

מיגון רכבים

למזער נזקים בכבישים מסוכנים

אתם נוהגים במקומות בשטח קו האויב? לבטח אתם חוששים מפני סכנות האורבות בדרך ובצדק! כדי למנוע סכנות וכדי למזער אותן ככל הניתן, נהוג להתקין מיגון רכבים הכולל זכוכיות נגד ירי. זכוכיות נגד ירי הן אמצעי מיגון פופולרי המגן על הנהג ועל הנוסעים בכבישים מסוכנים. אם אתם מתגוררים בהתנחלויות או קרובים לשטחי האויב, אתם חייבים להגן על חייכם גם בנסיעות ממקום למקום. נפלא לסמוך על האמונה שכל נסיעה תעבור בשלום, אבל המציאות כבר הוכיחה שלא כך הוא הדבר, והרי יש צורך במשנה זהירות ובלקיחת אחריות. התקנת מיגון רכבים תאפשר לכם לנוע בשלווה בדרכים.

החובה ברכב ממוגן

אם צפיתם לאחרונה בסרט אמריקאי ממוצע שיש בו אקשן ופעולה, ודאי צפיתם בדמויות משחקות באקדחים. נדמה לכם שזו מציאות בקולנוע בלבד? אתם יודעים שלא כי הדרכים המסוכנות בכבישי שטח האויב או קרוב לכפרים ערביים קיימות בקרבתכם. אם אתם עוברים בדרכים כאלה אתם חייבים לנסוע ברכב ממוגן. גם אם אינכם אנשי צבא, גם אם אינכם לוחמים בצה"ל, חשוב שכל רכב שעובר בכבישי אויבים ינוע בשלווה בדרכים. רק מיגון רכבים יאפשר שקט בנסיעה, כך תהיו מוגנים מפני ירי בכל שעות היממה.

הימנעות מסכנות בכבישים ובשטחי האויב

לאיש לא נעים לעלות על הרכב ולחוות סכנה נשקפת לחייו. זה לא קורה בתל אביב כשנעים בדרכים, אבל זה בהחלט יכול לקרות כשאתם נוהגים בשטחים הידועים כקרובים לכפרים עוינים. כדי להימנע מאיבוד חיים, כדי לשמור על נפשותיכם, אתם צריכים לעשות צעד ולדאוג לרכבים שלכם להיות ממוגנים. מיגון רכבים הוא פעולה פשוטה שצריך לעשות לפני שעולים על ההגה ולפני שנעים בדרכים מסוכנות. חשוב להבין כמה חשיבות ומשמעות יש לאמצעי מיגון רכבים. החל ממכונית מאסיבית שהפח שלה אמין ועד לחלונות הזכוכית המגינה היטב על הנוסעים שבה מפני יידוי אבנים מידיהם של האויבים.

כשהאויב הוא מהבית

ולפעמים הסכנה אורבת לא מצד האויב הפלשתיני, אלא מצד יהודי כשר. אם אתם מסוכסכים עם האנשים הלא נכונים ונשקפת סכנה לחייכם, אתם חייבים למגן את הרכב ולכלול במיגון זכוכיות נגד ירי. כך תוכלו לנוע בבטיחות בדרכים ולמזער סכנת חיים של הנהג והנוסעים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפלגות נופש – לפחות פעם אחת בחיים
ישנן חווית שיכולים לספר לכם עליהן, אך ישנן חוויות שאין לכם ברירה, אלא לחוות אותן בעצמכם. משפחות רבות,...
קרא עוד »
אוג 23, 2018
דמי פגיעה ביטוח לאומי
במאמר זה נרחיב בפני הקוראים אודות המושג 'דמי פגיעה' והליך קבלת דמי פגיעה וזאת על מנת שכל אחד אשר עבר...
קרא עוד »
מרץ 31, 2021
מה זה וילונות חשמליים?
וילונות חשמליים אלו הם וילונות אשר ניתן לשלוט בהם מרחוק, בניגוד לווילונות רגילים, שצריך להזיז עם...
קרא עוד »
ספט 05, 2021