איך בוחרים ציוד השקיה לגינה?

מגזמות באתר טולמן

כל מי שיש בבעלותו חצר פרטית בביתו, ירצה להשקיע ולטפח אותה בדרכים שונות. חלק יינצלו את האדמה לשתילת עצי פרי, אחרים יבחרו לפרוס דשא. אך לכולם עולה צורך אחד משותף – הצורך בתחזוקה שוטפת והשקיית הגינה.

בעבר, היו משתמשים בדליי מים שממלאים מהברז והולכים הלוך ושוב כדי להשקות כל צמח ועץ בנפרד בגינה. תהליך זה היה כרוך במאמץ פיזי מעייף. היום זה לא ככה. פלאי הטכנולוגיה אפשרו פיתוח של אמצעים משוכללים המיועדים להשקיית גינות קטנות או גדולות בצורה יעילה וקלה.

להבין את צרכי הגינה הפרטית שלכם

בכדי לבחור ציוד השקיה בצורה יעילה וחכמה, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים לגבי הגינה שלכם. ראשית יש לחשב את סוג האדמה ושטח הגינה הכולל בכדי לדעת מה סדר גודל הציוד הנדרש בכדי למלא את אספקת המים. באיזה סוג גינה מדובר? גינה פרטית קטנה או חצר ענקית? וכמו כן מהי מכילה– עצי פרי ונוי או מדשאות? כל סוג של צמח דורש כמות מים משתנה.

קיימות בארץ מספר חברות המספקות מוצרי השקיה לגינה שונים, אך חברת Toolman מציעה מגוון רחב ומתקדם של מוצרי השקיה וטיפול לכל חצר וגן. בין המוצרים אפשר למצוא:

  • ערכות השקיה שלמות – סטים בדגמים שונים המכילים ציוד מתקדם הכולל מחשב בקרה וציוד נוסף כמו וסתי לחץ, צינוריות טפטפות, יתדות ועוד. ישנם דגמים אוטומטים, דגמים המיועדים להשקיית מרפסת בבתי דירות וישנם דגמים סולאריים הפועלים באמצעות קרני השמש.
  • ארונות השקיה הכוללים קונסטלציה שלימה של צינורות וברזים. דגמים מסוימים כוללים גם מחשב השקיה ובקרה המחובר אליהם.
  • פריטים המגיעים בבודדים כגון ברזי השקיה ממוחשבים, ממטרות, טפטפות, מגזמות, וסתי לחץ, מסננים ועוד.

לעשות את הבחירה נכונה בכל הנוגע לטיפוח הגינה

אין ספק שמי שבוחר לטפח את החצר האחורית שלו, חייב לדעת שזה מצריך השקעה לא קטנה של כסף. קיימים פתרונות השקיה רבים ולצרכים שונים, ועל האדם לבחור נכון את המוצרים הנכונים עבור גינתו.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המצבר נגמר? כל מה שצריך לדעת על החלפת מצברים
מצבר הרכב שלכם הוא האחראי על כל פעולות החשמל של הרכב. ללא מצבר תקין לא תצליחו להניע את הרכב כלל מה...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
תרומות – כסף או מוצרים?
אחת המצוות החשובות ביותר שקיימות היא מתן תרומה. בין אם אנחנו אנשים דתיים ובין אם לאו, הרי שמדובר...
קרא עוד »
אוק 21, 2018
השקעות נדל"ן באתונה: תובנות מפתח
אתונה, עיר המשלבת בצורה חלקה היסטוריה עתיקה עם תוססות מודרנית, מציעה הזדמנויות ייחודיות ובעלות...
קרא עוד »
דצמ 16, 2023