האם כדאי לקנות מלט בתפזורת?

מלט הינו חומר נפוץ מאוד בעת עבודות בניה ושיפוצים. ניתן למצוא מלט שחור, מלט לבן ומספר סוגי מלט נוספים. המלט השחור הוא הנדרש ביותר בגלל מחירו ומאחר והוא טוב ליציקות, לבניה בעת הנחת בלוקים, לחיפוי וריצוף ועוד. מלט לבן נדרש בעיקר בעת שרוצים לקבל גוונים בהירים כמו בעת ריצוף חיצוני, חיפוי קירות מוזאיקה ועוד. את המלט משנעים בשתי צורות. האחת בשקים והשנייה בתפזורת. כדאי לקנות מלט בתפזורת בגלל עלותו הנמוכה יותר אבל יש לעשות זאת בהתאם לכמות הנדרשת, טווח השימוש המהיר בו על מנת שלא יספח רטיבות הפוגעת באיכותו, לזמינות השימוש בו בעת היציקות ועוד.

הובלה בתפזורת

הובלה בתפזורת מחייבת תנאים מיוחדים לצד ידע רב. יש צורך לשנע אותו במכלית ייעודית תוך טענה ופריקה באמצעות משאבת וואקום או משאבת בטון. כבר עם פריקת המלט יש לחשב מראש את המרקם ולדלל ולהסמיך אותו אם עולה הצורך בכך. משום כך, יש צורך להכיר את הנושא לעומק, להתמחות בו ולרכוש ניסיון של שנים רבות. קיימים תקני בנייה ברורים וביניהם כאלו לגבי איכות תערובת המלט אותה יוצקים. מלט שאינו תקני חייב להיפסל בגלל שאינו בטיחותי. לכן, כל טעות בעת התהליך עלולה לעלות כספים רבים.

ייצור ושינוע

אבקת מלט מיוצרת ממספר חומרי גלם המעורבבים במינון מדויק. מדובר על תערובת של אבן גיר ואדמת חרסית העוברים תהליך שריפה כימי בכבשן ובטמפרטורה של כ 1600 מעלות צלסיוס. את החומר המתקבל טוחנים לאבקה דקה ומוסיפים לו גבס ומינרלים. קיימות מספר שיטות ייצור. מומלץ להוביל מלט בתפזורת באמצעות חברה בעלת מוניטין בתחום. מומחיה יודעים לטפל בו, להובילו היטב תוך כדי שימוש באמצעים מתאימים השומרים על איכותו. יש חשיבות לשינוע מהיר ובטיחותי.

לחצו כאן למידע נוסף על מכירת ציוד מכני הנדסי כבד.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדברת קרציות לא רק לכלבים
יש לכם קרציות בבית? ניתן להזמין שירות של הדברת קרציות לא רק לכלבים. רק תצטרכו לפנות אל חברת הדברה...
קרא עוד »
אוג 17, 2021
תובנות קריטיות לגבי שירותי מחשוב עסקיים
בנוף המהיר של עסקים מודרניים, שירותי מחשוב הופיעו כבסיס המבצעים המוצלחים. כסמכות מובילה בתחום זה, אני...
קרא עוד »
ינו 26, 2024
טריידסטיישן – מה צריך לדעת על מערכת חכמה למסחר בשוק ההון?
רבים שמנהלים מסחר בשוק ההון מחפשים דרך לצמצם סיכונים ובכך לאפשר מסחר בטוח יותר ורווחי הרבה יותר. כיום...
קרא עוד »
ספט 30, 2020