מי המדינה המובילה בעולם במסחר מטבעות דיגיטליים?

מטבע דיגיטלי

מטבעות דיגיטאליים הפכו ל"שיחת הקולר" הנפוצה בעולם העסקים, בעוד שיותר ויותר בעלי עסקים וחברות נחשפים לדרך בה אפשר לשלם על סחורות ושירותים ללא מיסוי כבד. כיום ישנו סחר נרחב במטבע חוץ, בעוד שמטבעות דיגיטאליים נסחרים גם במוקדי שוק במיקומים שונים, בעוד שמטבעות אלה ידועים גם בשם קריפטו, מלשון קריפטוגרפיה.

שיטת תשלום זאת, מקנה לרבים מהסוחרים בעלי החברות והעסקים את הדרך להשתמש בכסף שאין לו יישות אחת וערכו נקבע על ידי חברות ואגרונים טכנולוגיים גדולים שמקנים את הערכים של הכסף.

מטבעות אלה נסחרים רחבי העולם בעיקר בשל הפוטנציאל הטמון בהם. משמע: ישנה תחזית שהכסף הווירטואלי בסופו של דבר יהיה סחיר ויהפוך לשיטת תשלום מבין הפופולאריות שישנן, לפחות כמו תשלום בכרטיס אשראי. לכן רבים רוצים לדעת איזו מדינה סוחרת הכי הרבה במטבעות קריפטו.

אז את מי ניתן למצוא ברשימה המובילה?

מלטה – מלטה היא מדינת איים בים התיכון שמכילה את נפח המסחר במטבעות דיגיטאליים מבין הגדולים ביותר. במלטה סוחרים במטבעות דיגיטאליים בנפח של 30 מיליארד דולר לפחות! בעוד שהמסחר מתבצע בבורסת הקריפטו של ארה"ב.

האיים הסמואים – מדינת שסוחרת לא מעט במטבעות דיגיטאליים, זאת בהיקפים של 20 מיליארד דולרים.

איי סיישל – באיי סיישל גם כן סוחרים במטבעות קריפטו, בעוד שמי שסוחר באיי באוקיינוס ההודי סוחר בהיקפים של יותר מ 16 מיליארד דולרים.

לסיכום, עקב הביקוש למטבעות וירטואליים ועקב התחזיות כי בשלבים מאוחרים יותר, רבים ישתמשו בשיטת זאת למסחר – רבים קונים כבר עכשיו כסף וירטואלי. אם תרצו לקבל מידע בנוגע להשקעות עם סוג זה של כסף, רצוי להכנס ולגלוש באתרים שעוסקים ברכישת מטבע דיגיטאלי והעברת תשלומים באמצעות שיטה זאת. בכך תוכלו ללמוד יותר על הכסף הווירטואלי שישנה את כלכלת העולם ועל הדרך להשקיע בו.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חלונות שחורים לרכב: שיטות הכהייה שכדאי להכיר
חלונות שחורים לרכב הם שיטות האפלה שכדאי להכיר. חלונות שחורים לרכב עשויים מחומר לא מחזיר אור שיכול...
קרא עוד »
ספט 14, 2022
חשיפת היתרונות הנסתרים של קורס מסחר בשוק ההון
כמומחה מוביל בעולם המסחר בבורסה, אני כאן כדי לחשוף ארבעה יתרונות משמעותיים אך לעתים קרובות מתעלמים...
קרא עוד »
ינו 24, 2024
גיבוי בענן – כך תהיו בטוחים שהחומר שלכם בטוח
אם אתם רוצים שיהיה למחשב שלכם גיבוי, הגיע הזמן לגיבוי ענן. ישנם כמה סוגים אשר נכתוב בנושא זה של גיבוי...
קרא עוד »
ספט 22, 2021