כמה עולה ללמוד צ'י קונג אצל אמיר פרלמן

כמה עולה ללמוד צ'י קונג אצל אמיר פרלמן

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים שמעוניינים ללמוד צ'י קונג במסגרות השונות. מדובר על שיטת תרגול עדינה ורכה יחסית, המאפשרת לחזק את מערכת החיסון, לשפר את מצב הרוח ולחזק את שרירי הגוף. אנשים רבים מבינים את התועלת העצומה הטמונה בתרגול העתיק והמרפא הזה, ולכן בוחרים ללמוד אותו מטובי המורים בארץ, ראו בקישור זה דוגמאות. חשוב להדגיש כי ניתן היום ללמוד צ'י קונג במסגרות שונות, החל מחוגים המתקיימים במתנסים השונים או בחדרי הכושר, ועד לקורסים מתקדמים המיועדים עבור מתרגלים וותיקים ומנוסים יותר. המחיר משתנה כמובן ממסגרת אחת לאחרת, והוא תלוי בכמות השיעורים, רמת הניסיון של המורה וכדומה.

מה המחיר של לימודי צ'י קונג אצל אמיר פרלמן?

כאמור, היום ניתן למצוא מסגרות רבות שמלמדות את עקרונות התרגול של שיטת הצ'י קונג. ישנו קורס צ'יקונג בפרדס חנה למשל שפונה למתקדמים ומתחילים, ישנן קורסים המיועדים למתרגלים מנוסים וותיקים, שבמהלכם ניתן ללמוד סדרות מתקדמות יותר או לחילופין, ללמוד על רבדים עמוקים יותר של התרגול הפנימי. כמו כן, ניתן למצוא סדנאות שונות המתמקדות בסדרות ספציפיות או בתרגול מסוים הנועד לצורך טיפול בבעיות רפואיות מסוימות. כמובן שניתן למצוא שיעורי צ'י קונג אונליין, שיעורי צ'י קונג למתחילים ושיעורי צ'י קונג המועברים במתנסים, בבתי אבות ובחדרי כושר וקאנטרי קלאב. המחיר כאמור, משתנה ממקום למקום, בהתאם לכמות השיעורים, רמת השיעור, איכות המורה והוותק שלו בתחום וכדומה. מומלץ להגיע למספר שיעורים שונים במסגרות השונות, על מנת לנסות ולהתנסות. אומנם המחיר מהווה פרמטר מסוים בבחירת המסגרת, אך הרבה יותר חשוב לבחור מסגרת שתוכלו להתחבר אליה ולהתמיד בה.

לסיכום, המחיר של לימודי צ'י קונג עם אמיר פרלמן משתנה בהתאם לסוג הלימודים הנבחר. כמובן שהמחיר של סדנה חד פעמית יהיה שונה ממחיר של קורס הכשרת מדריכים או מחוג למתחילים.


Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיצויים לניצולי שואה מרומניה – איך תבדקו את זכאותכם?
תוהים האם מגיעים לכם פיצויים בתור ניצולי שואה מרומניה? הדרך היעילה ביותר לבדוק את הזכאות שלכם היא על...
קרא עוד »
נוב 21, 2020
הסכם ממון לאחר החתונה
הסכם ממון לאחר החתונה הוא מסמך משפטי שנחתם לאחר הנישואין. המסמך מפרט כיצד יחלקו הצדדים את נכסיהם...
קרא עוד »
יול 23, 2022
ספקי אינטרנט מומלצים, כדאי להכיר
האינטרנט הפך לחלק מהותי בחיי היומיום בישראל. גלישה באינטרנט, משחקים, סטרימינג, שיחות ועידה בווידאו...
קרא עוד »
יונ 26, 2023