כך תשמרו על השיש של המטבח שלכם

תשמרו על השיש של המטבח

ניתן לומר כי מטבח מעוצב מתבטא, מעבר לארונות, הוא השיש. קיימים מספר סוגי שיש  מאבן קיסר האבן קיסר היא עם גבישי גוורץ בתהליך חדשני, וכך ניתן לראות כי שיש קיסר הינו מעוצב מאד, ויש בו מגוון דגמים הוא מתאים לכל מיני עיצובים במטבח. אבן קיסר הוא חומר גלם ביד היוצר, לכן ניתן לגרום עיצובים מעניינים שאין בשום מקום אחר, ובנוסף בעיקר אבן קיסר נחשבת לאבן עמידה יחסית.

שיש גרניט הוא אבן הנחצבת מבטן האדמה, ועובר עיבוד וליטוש, כדי להקנות לו מראה ייחודי בעל מרקם וגוונים, שלא נמצאים באף אחר, וכן המחיר של שיש גרניט יכול להיות מאוד גבוה.

סוג של שיש נוסף הוא פורצלן למטבח, וכך יש בו מגוון רחב של יתרונות על הסוגים האחרים, כמו עמידות לחום ועמידות בפני שריטות, כמו כן החומר הזה הוא חומר חזק במיוחד שעמיד לשחיקה, ואילו הפורצלן אינו סופח לכלוך, וכמו כן הוא קל לניקוי.

קיימים מגוון סוגי שיש, וכן תחזוקתם שונה

אם יש לכם שיש מאבן טבעית הרגישה במיוחד לכתמים (ראו לדוגמא את האי למטבח), וכך ניתן לראות כי שיש מאבן טבעית סופג כמויות של לכלוך וסופח נוזלים, ויש להיזהר מנוזלים כמו יין, קפה, ושימוש בתבלינים, משום שבשיש יישארו כתמים שלא יכולים לרדת.

שיש סינטטי הוא שיש שרגיש להבדלי טמפרטורה קיצוניים, וכן ניתן לומר כי משטח של שיש מעובד הוא יותר קל לתחזוקה ממשטח אבן טבעית, אך הוא מצריך שמירה על מספר כללים אסור להניח עליו סירים חמים. כמו כן גם שיש מעובד רגיש מאד גם לקור, ולכן לא מומלץ להניח עליו ישירות מוצרים קפואים, כמו כן הוא גם רגיש לכתמים ושריטות, לכן חשוב מאד כי תחתכו רק על קרש חיתוך, ואת המוצרים הקפואים תניחו על מקום אחר.

אם כך ניתן לראות כי קיימים מספר סוגי שיש, ראו גם באתר, ולכל סוג שיש יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכן צריך לבצע חישוב מחדש כדי לדעת את סוג השיש המתאים לך.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה מיוחד במיטה יהודית?
אחד מהרהיטים הדומיננטיים ביותר בחדר השינה הוא המיטה. הרי הייעוד העיקרי של החדר הוא שינה, ולכן גם...
קרא עוד »
אוג 26, 2020
מה התפקיד של סמנכ"ל כספים חיצוני
סמנכ"ל כספים חיצוני מסייע בגיבוש האסטרטגיה הכלכלית של החברה, תוך כדי שהוא אחראי על תחום הכספים...
קרא עוד »
מאי 01, 2021
איך ללבוש טייץ לגברים ולצאת גבר
פעם נתפסו הטייץ כפריט לבוש נשי בלבד, אבל עם הזמן פריט הלבוש הזה נכנס בצעדי ענק למלתחה הגברית, ומצא...
קרא עוד »
פבר 06, 2020