פתרונות לשירות לקוחות טוב יותר

פתרונות לשירות לקוחות

אחד המהלכים העסקיים החשובים ביותר בכל בית עסק, חברה וארגון, הינו מתן שירות לקוחות טוב ויעיל יותר. הלקוח שלנו הוא הרי הדבר החשוב ביותר שישנו, לכן במידה והוא זקוק לשירות – חשוב שנדע להעניק לו שירות מהיר, יעיל ונכון, תוך יכולות להבין בדיוק מהו סטטוס הלקוח, מה בקשתו להבין את המאפיינים שלו, בזמן שבאמצעות פתרונות לשירות לקוחות טוב ויעיל, ניתן למנף את פניית הלקוח למכירה.

כיום באמצעות פתרונות מתקדמים כמו Zendesk הלוא היא: מערכת שירות לקוחות חכמה המאפשרת ניהול יעיל של מאות קריאות שירות ביום – אפשר ליהנות מהדרך לפתרונות אטרקטיביים לשירות לקוחות, תוך שלמערכת זאת כמה מאפיינים בולטים אשר חשוב לשים עליהם את הדגש! בין המאפיינים:

ניהול קריאות שירות חכם!

מערכת Zendesk מהווה מקום אחד בו אפשר לבצע את כלל הפעולות הדרושות תוך מתן פתרונות מהירים לניהול לקוחות וקריאות שירות באמצעות שימוש בעשרות מודלים רב ערוציים, החל משימוש בצ'אט, אימייל, טלפון, כמו גם רשתות ארגוניות ורשתות חברתיות.

ניהול פורטל לקוחות

למערכת Zendesk יכולת לבצע ניהול פורטלי לקוחות בצורה יעילה וזאת על בסיס של ידע ארגוני, המשולב בשלל פונקציות שמקנות ללקוחות דרך נכונה יותר להגיע אל הנציג ולקבל את השירות המדויק.

צ'אט חי

עוד במאפיינים של המערכת תוכלו למצוא צ'אט לייב המקנה ללקוח להתחבר לקבלת שירות בזמן אמת, תוך שהנציגים של החברה או הארגון יוצרים קשר אישי עם לקוחות שזקוקים לתמיכה.

מוקד טלפוני בטכנולוגיית ענן

 

מי שישתמש במערכת Zendesk יוכל לבצע שיחות טלפון עם לקוחות על ידי אינטראקציות יעילות ומאורגנות, וזאת על ידי אספקת תמיכה טלפונית ישירות מן המחשב או באמצעות קווי הטלפון הקיימים. בכך אפשר לבצע שיחות והודעות מנוטרות ומוקלטות.

 

לסיכום, כדי לנהל נכון יותר את מוקד השירות, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור בפתרונות למתן שירות טוב כמו הפתרונות שמערכת  Zendesk ובכך להתחיל כבר עכשיו להתייעל ולנהל מערך שירות טוב יותר!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תנאי קבלה בסיסיים למסלול לימודי דיבוב
לאלו מכם אשר אינם מעורים בפרטים, יהיה כדאי לדעת שלא נדרשת שום הכשרה או תנאי קבלה בסיסיים בכדי להתקבל...
קרא עוד »
ספט 26, 2018
כמה עולה לתחזק אתר מכירות כמו שצריך?
תחזוקה של אתר מכירות היא תחזוקה מסביב לשעון. אם יש משהו שאפשר להגיד באופן בסיסי על רכישה באינטרנט הוא...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
מרצים מומלצים לערבים תרבותיים
מחפשים אחר מרצים שיוכלו לקחת חלק בערב החברה שאתם מתכננים לעובדים שלכם? אם אתם רוצים לעודד את העובדים...
קרא עוד »
פבר 06, 2019