מהו הסכם מייסדים?

התפקיד של הסכם מייסדים הוא להגדיר את העמדה המשפטית של השותפים שמתכוונים לפתוח חברה בע״מ ביחד. ניסוח של הסכם כזה עוזר להפוך את ההתנהלות בין הצדדים לברורה ומונע מצב שבו יש אי ודאות כזו או אחרת שנובעת אך ורק מכך שלא נוסח הסכם משפטי מראש.

אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם מצבים מהסוג הזה, יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתפנו אל עורך דין שידע לבחון ביחד אתכם את הדברים שתצטרכו לבדוק בעת ניסוח ההסכם הזה. עורך הדין יוכל לעבור אתכם על כל הפרטים של הסכם מייסדים ולהפוך אותו להיות מנוסח בקפידה.

מסדירים את ההתקשרות בין היזמים

ככל שפועלים מוקדם יותר כדי להסדיר את ההתקשרות בין היזמים בעת הקמה של חברה בע״מ, כך גדלים הסיכויים שלא יווצרו אי הסכמה שיובילו בסופו של דבר לפירוקה של החברה. כך שזה משהו שאתם צריכים לשים בראש סדר העדיפויות שלכם כאשר אתם מתחילים עם התהליך הזה.

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, אם אתם כבר בוחרים ללכת בכיוון הזה, אז זה יהיה הכרחי שתעשו את זה בצורה מחושבת ומתוך היכרות מעמיקה עם כל הזכויות שלכם, וזה משהו שתוכלו לעשות בצורה חלקה עם עורך דין שמבין איך לנסח הסכם מייסדים ויש לו את הניסיון המתאים בתחום הזה.

צרו קשר עם עורך דין ניר אביבי לקבלת ייעוץ משפטי >>>

תנו לעורך הדין לעזור לכם

אתם לא צריכים להתעסק עם כל הסעיפים הקטנים בעצמכם. זה בדיוק התפקיד של עורך הדין. פשוט פנו אל אחד כזה שיוכל לעזור לכם ולעשות מה שצריך כדי שהכול יוכל להפוך להיות הרבה יותר ברור בשבילכם במובן הזה. אין ספק שזה יהיה נחוץ שתעשו את זה בצורה אחראית ומתוך בדיקה של כל הדברים שיכולים להשפיע על הדברך שבה אתם הולכים לנסח את ההסכם הזה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך למצוא סייעת לגן
היום ניתן לראות דרישה הולכת וגדלה לסייעות בגני ילדים, היות ומדובר על אחד המקצועות המבוקשים ביותר....
קרא עוד »
נוב 15, 2020
סוגי ביטוח נסיעות לחו"ל: מדריך מומחה
נסיעה לחו"ל מעלה תמונות של יעדים אקזוטיים, תרבויות סוחפות והרפתקאות שאין שני לה. עד כמה שהסיכוי מרגש,...
קרא עוד »
אוק 06, 2023
גילוי אבני חן נסתרות: 4 יתרונות פחות ידועים של אוסטאופתיה לכאבי גב
בתור סמכות לא מדוברת בתחום הבריאות, אני שואפת לשפוך אור על כמה מהיתרונות הפחות מוכרים אך בעלי ערך...
קרא עוד »
דצמ 28, 2023