החלום האמריקאי: איך משיגים דרכון אמריקאי

דרכון אמריקאי

בכל הנוגע לחלום האמריקאי, מדובר בעצם ברצון להוציא ויזת אזרח לארצות הברית משמע: קבלת אשרת שהייה או גרין כארד והכל בעצם דרך קבלת דרכון אמריקיאי ואזרחות אמריקאית.

זה נכון, כיום אפשר לשהות בארצות הברית על ידי קבלת ויזה, אבל רק דרכון אמריקאי הוא כזה שיאפשר לכם כניסה ויציאה מן המדינה המצליחה הזאת בקלות, כמו גם קבלת גרין כארד שהוא חלומם הרטוב של מרבית הישראלים שרוצים לבצע הגירה לארץ בה האפשרויות בלתי מוגבלות.

אבל איך משיגים דרכון אמריקאי?

הנה כמה שיטות:

  • פנייה אל חברה מקצועית – על מנת לקבל דרכון אמריקאי או לפחות לנסות להגיש בקשה לאחד כזה, מומלץ לפנות אל חברות מקצועיות העוסקות בתחום כמו אמריקן דוקס. חברות כאלה יעזרו לכם לקבץ יחדיו את כל המסמכים הדרושים להוצאת אשרת שהייה ודרכון אמריקאי, הן ייעצו לכם בחינם אודות הדרך להשיג דרכון כמו גם שבאמצעות חברות כאלה ניתן להתחיל את צעדי הבירוקרטיה ביתר קלות ומקצועיות.
  • השתתפות בהגרלה – דרך נוספת לקבל גרין כארד ודרכון אמריקאי היא פשוט להשתתף בהגרלה של משרד ההגירה האמריקאי. מידי פעם מפרסם משרד ההגירה האמריקאי הגרלה בה אזרחים ממדינות אחרות יכולים להשתתף, שבסופה רבים יכולים להגיש בקשה להתמודד ואף לזכות בגרין כארד שמוביל לקבל דרכון אמריקאי.
  • הגשת בקשה למשרד ההגירה – עוד אפשר על מנת לקבל אזרחות א ודרכון אמריקאי, לפנות אל משרד ההגירה, ולנסות לבקש דרכון  תוך המצאת והגשה של כלל המסמכים שהמשרד דורש. כיום ישנם כמה וכמה אנשים שיכולים להגיש בקשה ביניהם אנשים שהוריהם או סביהם נחשבים אזרחים אמריקאים.
  • נישואין – אם אתם מאוהבים במישהו מעבר לים ובעיקר באזרח או באזרחית בעלת אזרחות אמריקאית, תוכלו להוכיח זאת למשרד ההגירה ולאחר חמש שנות נישואין תוכלו להתחיל בתהליכים להוצאת דרכון.

לסיכום, אם אתם רוצים להימנע מנבכי הבירוקרטיה, זה הזמן לפנות לחברות מקצועיות אשר מתמחות בכל התהליך של הוצאת ויזה וגרין כארד לארצות הברית.

מידע נוסף על ויזה לארה"ב באתר של אמריקן דוקס

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריבית משכנתא ממוצעת
גובה הריבית הממוצעת שמשלמים בדרך כלל על משכנתא נע באזור ה-4 עד 5 אחוזים, אם כי לא ניתן לומר בוודאות כמה...
קרא עוד »
דצמ 30, 2020
סרטון תדמית – כך זה עוזר לעסק שלכם…
אם אתם בעלי עסקים ואתם מרגישים כי בית העסק שלכם מעט "תקוע" או זקוק לקידום, חשוב שתדעו כי באמצעות יצירת...
קרא עוד »
אוק 12, 2019
למה חשוב לבחור נעלי כלה ולא סתם נעליים
יום החתונה הוא כנראה היום המאושר ביותר שיש לבני זוג. הוא מהימים היותר שמחים שיכולים להיות וכדאי...
קרא עוד »
פבר 15, 2022