איך בוחרים טרקטורונים?

איך בוחרים טרקטורונים

טרקטורון הוא רכב שטח אהוב בקרב קהיליית הנהגים שרואים בנהיגה חוויה לכשעצמה, ולא רק אמצעי כדי להגיע אל היעד. יש שעבורם רכב שטח הוא אתגר שהם נהנים ממנו לעיתים רחוקות, לעומת זאת יש כאלו שהנושא של מכירת ריינג'רים לא יורד מסדר היום שלהם והם אף פעם לא מוותרים על טיולים בטבע ונסיעה מאתגרת ברמה קבועה. הללו יתורו אחר רכישה של טרקטורון מוצלח ומתאים שישרת אותם היטב ויתלווה אליהם בדרכים כמו חבר קרוב שמספק שעות של הנאה וחוויה נעימה.

פרמטרים בבחירת הטרקטורון

  • המותג – כאשר בוחרים טרקטורון יש לשים לב למותג של המוצר, לדוגמא פולריס http://www.zoomatv.co.il. יש כיום מספר מותגים אשר מייצרים רכבי שטח מסוגים שונים. שימו לב שיש חברות מקוריות ויוקרתיות יותר שהן היצריות הגדלות, וכמו בכל התחומים החברות הסיניות יוצאות לדרך של חיקוי וייצור דגמים שמנסים לחקות את המקור. פעמים הם מצליחים ולרוב קיים פער עצום בין החיקוי למקור.
  • העמידות – רכבי שטח מטבע הדברים נשחקים ומתבלים במהלך השימוש. כמובן שכל פעולת אחזקה או החלפת חלק תקול כרוך בעלות משמעותית. כמו כן הטיפול ברכב מעמיד אתכם מול צורך לפנות ולהשקיע זמן בעניין. מה שכמובן לא ממש כלול בלו"ז שלכם… ולכן יש לבחון את עניין העמידות ולבחור את רכב השטח שנחשב לעמיד, רכב ששומר על שלימותו ועל תקינותו במהלך הנסיעות שלכם.
  • בטיחות – עניין הבטיחות כמובן צועד בראש. יש לשים לב לכך כבר בעת רכישת כלי הרכב כמו הרייזר לדוגמא http://www.zoomatv.co.il/rzr.html. בעניין זה יש לזכור לכל אורך הדרך ובכל נהיגה כי החיים שווים יותר מכל חוויה, וההצלחה שלכם והעמידה באתגר הם רק אם אתם שומרים על החיים שלכם כעל אוצר יקר.
  • ביטוחים – זה לא סוד שביטוח של רכבי שטח זה עסק יקר. ולכן לפני הרכישה חשוב לברר על עלויות הביטוח ולדעת כמה כסף תאלצו לשלם על העניין הכול כך חשוב אבל יקר הזה…
  • עלויות דלק – אין ספק שרכבי שטח עשויים להיות שתיינים של דלק בכמויות עצומות. גם את הנושא הזה עליכם לברר קודם כדי שלא תופתעו מהעלויות של הטרקטורון שלכם.

בחירה חכמה תיקח בחשבון את כל השיקולים ותחתור להתאים את הרכב הנכון והמתאים לכם בדיוק!

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באילו מקרים נשתמש בניקוי בלחץ מים?
לפעמים המטודות הרגילות של שטיפה פשוט לא עובדות. נניח שאנחנו מלכלכים משטחים ומקומות שקשה להגיע אליהם...
קרא עוד »
אפר 02, 2022
לפני שפותחים משרד, כדאי לדעת כמה עולה האחזקה שלו
להקים עסק זה דבר אחד, ולחפש אחר משרד שבו העסק יכול להתנהל זה דבר שני. כמעט כל סוג של עסק חייב חלל שבו...
קרא עוד »
נוב 04, 2019
16 דברים שחשוב לדעת על חברות פיקוח נדל"ן על פי טל בר יזמות נדל"ן
חברות בדיקת נדל"ן מספקות שירות קריטי בענף הנדל"ן, מבצעות בדיקות מקיפות של נכסים לאיתור בעיות...
קרא עוד »
יול 13, 2023