5 דברים שלא ידעתם על גיבוי בענן

הצפנה בענן חיונית להגנה על נתונים, ורוב פתרונות הגיבוי מציעים זאת. עם זאת, הצפנה אינה תמיד ערובה לאבטחה ופרטיות של נתונים עסקיים. אחרי הכול, אם עובד בחברת גיבוי הנתונים שלכם יכול לגשת למפתחות ההצפנה שלכם, האם הנתונים באמת יישארו מאובטחים?

5 דברים שלא ידעתם על גיבוי בענן

  1. איכות התוכן השמור – בחלק מהמקרים, כאשר חברות או ארגונים מאחסנים את הנתונים שלהם בענן, נהוג לחשוב שהנתונים שכנראה מאוד יקרים לכן יישמרו שם ללא כל בעיה ומבלי לאבד מהאיכות וה – KB שלהם. לכן, רצוי לחפש חברת אחסון שלא תגרע מאיכות החומר ששמרתם בענן שלה.
  2. כיווץ נתונים בענן – כאשר מדובר בתמונות למשל, ישנם אתרי אחסון בענן שמאפשרים אחסון מירבי חינמי אך הקבצים שתעלו לאתרים אלו – בעיקר כשמדובר בקובצי תמונה למיניהם – הקבצים מצטמקים כאשר הם מועברים לתוך הענן וכדאי לשים לב לזה.
  3. גיבוי מלא – חברות אחסון רבות מאפשרות גיבוי נוסף לאחר שתאחסנו את הנתונים שלהם אצלם. יש לשים לב שחברות אלו באמת עורכות את הגיבוי באופן מושלם, כדי שלא תופתעו לאחר כמה שנים לגלות, שהקבצים שלכם נעלמו.
  4. מחיר אחסון בענן – המחיר הוא פקטור מאוד רציני לחברות שמאחסנות נתונים רבים אצלם בענן. המחיר יכול להיות גבוהה מאוד באתרים מסוימים שכן הם עורכים אופטימיזציה כל כמה זמן לאתרים שלהם – דבר שמוציא מחיר גבוה יותר מהלקוחות.
  5. מהירות נתונים בענן – גם אם כבר מצאתם את חברת האחסון הרצויה שלכם, חשוב מאוד שתשימו לב לכל מה שאתם מקבלים ממנה. ואני מדבר בעיקר על מהירות האתר, שכן זהו אחד הפרמטרים היותר חשובים לכל חברת אחסון בעולם.
Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קונה טרקטורים לפירוק – מידע חשוב
טרקטורים הם כלי רכב כבדים אשר מיועדים לבצע משימות חקלאיות שונות כגון חריש, עיבוד ושתילה. מכונות אלו...
קרא עוד »
אפר 04, 2023
מדוע חשוב מאוד לעשות החזר מס
אם אתם מרגישים שאתם משלמים לא מעט מס, אתם לא היחידים. נטל המס הישראלי הוא לא הגבוה ביותר בעולם, אבל הוא...
קרא עוד »
נוב 17, 2021
איך אפשר למחוק נקודות ברישיון
קיבלתם את הנקודות הכמעט אחרונות שלכם? אתם חוששים שהרישיון שלכם הולך להילקח מכם? אל דאגה. או בעצם יש מה...
קרא עוד »
נוב 28, 2020