4 דברים שלא ידעתם על קירות אקוסטיים למשרד

בקרת קול במשרד חשובה מאוד. הייתה תקופה בה בידוד הרעשים של המשרד לא גרם לדאגה כה רבה – כאשר מנהלים היו כלואים במשרדים בודדים שעושים את עבודתם בעוד שהצליל היחיד במשרד החיצוני היה המזכירות, שהקליקו על מכונת הכתיבה שלהם. ומה לגבי 2020?

דברים שלא ידעתם על קירות אקוסטיים למשרד

  1. סביבות המשרדים של ימינו שונות לא מעט מאלו של פעם. תחומי האחריות של העובדים שונים הם, לרוב, בשטף, וכך גם צרכיהם. עובדים מסוימים, עשויים להזדקק לתקשר עם חברי צוות אחרים לעתים קרובות, בעוד שאחרים עשויים להזדקק לשקט מוחלט ולהתמקד בעבודתם, בכדי לבצע עבודה פרטנית.
  2. במקרים רבים, לאותו אדם יהיו שני צרכים בזמנים שונים בהתאם למצב. בעוד שעובדי המשרדים של ימינו מבלים בערך מחצית או יותר מזמנם בעבודות משרדיות, משרדים הם שיתופי פעולה מתמיד, כאשר לעיתים קרובות, עובדים פורצים לצוותים קטנים לדיונים מרוכזים.
  3. בנוסף, רבים מהמשרדים של ימינו פועלים לפי תוכנית רצפה פתוחה או חצי פתוחה, כלומר כולם יכולים לשמוע את שיחות הטלפון של כולם, ומחלקות משוכללות, עשויות לשבש מחלקות שיש בהן יותר צורך בשקט וריכוז. הנה עוד סיבה טובה ומוצדקת, להרכבת קיר אקוסטי.
  4. לבידוד רעש של משרד, יכול לספק את התשובה מדוע נהיה זקוקים לקירות אקוסטיים. בידוד רעש משרדי, יכול לשפר את המיקוד והסיפוק של העובדים, ולהוביל לעלייה בפריון ותוצאות. אך מה הדרך הטובה ביותר לאיתור רעש של משרד מודרני בסביבה של ימינו?

נכון מאוד, קירות אקוסטיים מעוצבים, יהיו הפתרון הראוי לחלל מורעש בזמן העבודה שלכם. תוכלו בנוסף, לעצב את הקיר באיזו צורה שרק תבחרו ולהתאימו לנראות החלל.

שיפוץ חללי המשרד יכול להיות זמן טוב לפתרון הבעיה הזאת, הנכם מוזמנים להתייעץ עם מומחה בתחום על מנת לקבל מידע ומחירים עבור פתרונות שונים לבעיה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מחליפים לבד פנסים לרכב
הפנסים של הרכב שלכם הפסיקו לפעול? אם תרצו להחליף פנס לרכב בעצמכם כל שתצטרכו לעשות יהיה לפעול בצורה...
קרא עוד »
ינו 18, 2021
תנאי קבלה בסיסיים למסלול לימודי דיבוב
לאלו מכם אשר אינם מעורים בפרטים, יהיה כדאי לדעת שלא נדרשת שום הכשרה או תנאי קבלה בסיסיים בכדי להתקבל...
קרא עוד »
ספט 26, 2018
למה דווקא חדרים לפי שעה בתל אביב?
תל אביב נחשבת לאחת הערים הפופולאריות ביותר בארץ, והדבר נכון כמובן הן עבור התיירים והן עבור תושבי...
קרא עוד »
דצמ 27, 2018