איך להגדיל הכנסה חודשית מבלי לוותר על זמן עם הילדים?

יצירת תזרים כלכלי נוסף הוא חיוני לכל משפחה ממוצעת. כסף נוסף יכול לעזור לנו במגוון מישורים של החיים, החל מסיום החודש מבלי להיכנס למינוס, דרך העלאת איכות החיים, רכישת רכב, חיסכון לטיול, הענקת חיים טובים יותר לילדינו, חיסכון לצרכי טיפול רפואי או הוצאה מפתיעה ועוד. הבעיה היא שבדרך כלל האפשרויות השונות ליצירת הכנסה נוספת תלויות במידה רבה בהשקעת זמן. השיטות שכולם מכירים הן להחליף זמן בכסף ובעצם מה שקורה הוא שאותם אנשים פועלים לטובת הגדלת ההכנסה החודשית על ידי עבודה נוספת שמחליפה את השעות שלהם במשכורת נוספת, גם אם היא חלקית. אבל מה קורה עם הילדים שלנו?

לייצר הכנסה ולא על חשבון המשפחה שלנו:

הילדים שלנו צריכים אותנו, את תשומת הלב והאכפתיות שלו ובנינו – גם אנחנו צריכים את הזמן הזה עם הילדים. לא רק עבורם אלא גם עבור עצמנו, השפיות שלנו, הנחת והשלווה שלנו והאפשרות לנוח מעט מקדחת היום יום שלנו. אז אם אנו מחליפים זמן בכסף, בנוסף ליום שלם של עבודה במשרה מלאה, איך לשפר את ההכנסה החודשית במקביל להשקעת זמן עם הילדים? הדרך לעשות זאת היא על ידי יצירת הכנסה שלא תחליף זמן בכסף אלא תקדם ערך. 

אפשרויות שונות ליצירת הכנסה מבלי לוותר על הזמן עם הילדים:

יש כמה דרכים לעשות זאת. תוכלו להקים בלוג/את משלכם, להעלות אליו תכנים לעתים קרובות ולהשקיע בקידום האורגני שלו. זה ידרוש מעט סבלנות אבל אם יש לכם נושא שאתם יכולים להעניק בו ערך לגולשים, אין ספק שהבלוג/האתר שלכם יכול להצליח, להביא גולשים רבים ואז תוכלו לייצר ממנו הכנסה בכמה דרכים שונות. אפשרות נוספת היא לפתח מוצר דיגיטלי משלכם ולשווק אותו אונליין. ניתן אפילו לפתוח ערוץ יוטיוב ובהנחה שהתכנים שאתם מעלים יהיו טובים ותצברו יותר עוקבים ואוהדים לאורך הזמן תוכלו להתחיל לייצר כסף מיוטיוב. תוכלו לדעת יותר על איך עושים כסף בעזרת יוטיוב באתר נכס דיגיטלי.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כל חנות פיזית צריכה גם חנות באינטרנט?
חנויות באינטרנט הן העתיד של עולם הקמעונאות. הם המקום שבו אתה יכול לקנות הכל. החל מבגדים, נעליים ועד...
קרא עוד »
נוב 13, 2022
מה היתרונות של מרכך ללא מלחים?
מוצרי טיפוח רבים מכילים חומרים בלתי רצויים, אלו אולי משפרים את חווית השימוש, אולי מוזילים את עלויות...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
רחמים שקלים – כך הוא ממליץ לקנות נכס
חושבים לקנות דירה חדשה ותהיו מעוניינים להיות בטוחים כי אתם עושים זאת נכון? כדי שכך באמת יהיה, רצוי...
קרא עוד »
אפר 30, 2022