הלך הרכב בתאונה – יש עוד דרכים להרוויח עליו קצת כסף

פירוק רכבים

רכבים, כמו כל דבר בעולם גם הם מתיישנים ועם הזמן גם מתים ומה שנשאר לעשות איתם זה לשלוח אותם לפירוק. באותה מידה ישנם גם מקרים בהם ללא קשר לגיל הרכב או מצבו כנאה שהגיע זמנו ועליכם להיפרד ממנו. התקווה היחידה שיש לנו זה רק הידיעה שגם אם הלך הרכב בתאונה או בכל מקרה אחר שגרם לרכב לצאת מכלל פעולה, עדיין יש עוד דרכים להרוויח עליו קצת כסף ולפעמים אפילו יותר מקצת על ידי מכירה למגרש פירוק רכבים

בואו נתחיל ממה שיש לכם לעשות עם הרכב עצמו (על פיצויים מחברת הביטוח נרחיב בהמשך).
ישנם כמה מצבים בהם הדבר היחיד שנשאר לכם לעשות עם הרכב הוא רק לשלוח אותו לפירוק . לדוגמא: רכב בן יותר מ – 20 שנים המוגדר כרב ישן שכמעט ואין סיכוי להמשיך לתפעל אותו בצורה בטוחה לנוהג בה ולסובבים אותה על הכביש.

מכירה לפירוק

רכב כזה הפעולה היחידה שעוד ניתן לעשות איתה הוא פשוט לשלוח אותה אל פירוק רכבים באשדוד בחברת DBC . כמו כן רכב מושבת. רכב שהגיע למצב בו לא ניתן לחדש לו את הרישיון מסיבות שונות, תקלות שונות או תפעול לקוי וכדומה. במצבים אלה הרווח הגדול ביותר של בעל הרכב הוא פשוט למכור אותו לפירוק ולקבל את התמורה הגדולה ביותר שניתן לבקש על רכב כזה.

בדומה לכך גם אם הלך הרכב בתאונה. אז נכון הרכב הלך בטוטאל לוס מה שנקרא. אבל אתם עדיין יכולים להרוויח ממנו סכום יפה אם תמכרו אותו לפירוק .

כאמור, ישנם מצבים בהם הביטוח יכסה לכם את כל הנזק. במידה והרכב מבוטח, תוכלו גם לתבוע ולקבל את כל שווי הרכב מחברת הביטוח שלכם או של הרכב הפוגע.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה ביטוח חבות מוצר?
ביטוח חבות מוצר הוא סוג ביטוח שנועד להגן על יצרנים, יבואנים ואחרים המתעסקים בייצור, יבוא ושיווק של...
קרא עוד »
ינו 03, 2022
המדריך הידידותי שלך לבחירת נעלי כלה
המשימה של בחירת נעלי פלטפורמה לכלה עשויה להיראות פשוטה, אבל זו החלטה שיש לה משקל משמעותי באנסמבל...
קרא עוד »
ינו 08, 2024
איילת סיניבר: למה צריך תיק השקעות
על פניו, כל אחד מאיתנו יכול לקחת את הכסף שהוא מרוויח, לסגור אותו בתוכנית חסכון בבנק, לא לגעת בו ובעתיד...
קרא עוד »
יונ 06, 2021