מה מיוחד במיטה יהודית?

אחד מהרהיטים הדומיננטיים ביותר בחדר השינה הוא המיטה. הרי הייעוד העיקרי של החדר הוא שינה, ולכן גם נותנים חשיבות מרובה למיטה שנמצאת בו. קיימים סוגים רבים של מיטות לחדרי שינה – החל ממיטות יחיד, מיטות רחבות המוכרות כמיטה וחצי, מיטות זוגיות וכן מיטות יהודיות.

מיטה יהודית? כן, גם זה קיים. מי צריך את זה? מה המטרה של המיטה הזו? כיצד היא נראית? מדוע קוראים לה כך? אלו בוודאי השאלות שקופצות לכם בראש למשמע המושג הנ"ל. אז אם אתם מחפשים תשובות, תמשיכו בקריאה.

מיטה יהודית – למה צריך את זה?

אחד מעיקרי היהדות אשר עליהם מושתת הבית היהודי הוא טהרת המשפחה. המצב האידיאלי הוא כמובן התקופה בה האישה טהורה ובני הזוג יכולים להיות קרובים אחד לשנייה. אך בימי הנידות בהם האישה אינה טהורה, יש צורך לשמור על הרחקות שונות בין בני הזוג, וכאן נכנס תפקידה של המיטה היהודית.

מיטה אחת שהיא בעצם שתיים

בחדר ההורים, קיימת על פי רוב מיטה זוגית המשמשת את שני בני הזוג והם ישנים בה יחד. אך בימי הנידות, כאשר אין אפשרות לשינה משותפת, יש צורך במיטה נפרדת עבור כל אחד מבני הזוג. אז מה עושים? מוותרים על המיטה הזוגית? קונים שתי מיטות נפרדות ודי? זהו שלא. המיטה היהודית יוצרה על מנת להעניק פתרון מושלם גם למצב הזה. מדובר למעשה במיטה זוגית מתפרקת. זהו בסיס מחולק, בעל שתי מזרנים נפרדים שניתן להצמיד ולהפריד לפי הצורך.

נראית מושלם בכל מצב

היתרון במיטה יהודית הוא שבכל מצב היא נראית מושלם. העיצוב שלה מתייחס לשתי האופציות – הן לאופציה המחוברת והן לנפרדת. ולכן כאשר המיטות מחוברות, היא נראית כמיטה זוגית אך גם כשהמיטות נפרדות, עדיין העיצוב לא נראה "שבור".

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יזמים? היכונו לשאלותיהם של המשקיעים
בתור יזמים צעירים ואנרגטיים יש לכם רעיון מטורף לדרך שבה אתם הולכים להפוך את העולם למקום טוב יותר. זה...
קרא עוד »
פבר 28, 2019
איזה אביזרים לגינה כל אחד צריך שיהיו לו?
יש לכם גינה פרטית בחצר הבית? וודאי שתרצו שתהיה מעוצבת, מסוגננת, כזו שכיף לבלות בה עם החברים ובני משפחה....
קרא עוד »
אוג 04, 2021
עוגות מספרים – מתאימות לכל גיל
אתם מנסים לבחור את העוגה הכי יפה שיש לאבא שלכם, שחוגג יום הולדת שישים? הייתם בטוחים שהאופציה של עוגות...
קרא עוד »
ינו 07, 2021