דגשים חשובים לפני לקיחת משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים

כל מי שאינו מיליונר, בדרך כלל לפני רכישת דירה ירצה להוציא משכנתא. יועצי משכנתאות יש למכביר ואלו יוכלו לעזור לנו בייעוץ נכון של כל הצעדים החשובים בדרך ללקיחת משכנתא. הבעיה הגדולה מתחילה כאשר אנחנו מדברים על מוגבלים.

אנשים שהמצב הכלכלי שלהם גרוע ממש, הבנקים כבר החליטו להגביל אותם ולא לאפשר להם לבצע פעולות רבות, בדרך כלל גם לא יצליחו להוציא משכנתא לרכישת דריה, בטח לא מהבנק בו הם מוגבלים. אז מה עושים? הנה המדריך המלא.

משכנתא למוגבלים

אם אתם מוגבלים ואתם רוצים להוציא משכנתא כדאי לכם להכיר את המושג מבית תשואות פיננסים "משכנתא חוץ בנקאית" למוגבלים. ישנם גופים מממנים רבים. לא רק הבנקים מורשים ויכולים להעניק הלוואות בסדר גודל של מאות אלפים ומיליונים. ישנם גופים חוץ בנקאיים שישמחו להעניק לכם את השירות, כמובן בתנאים מגבילים ולכן ישנם כמה דגשים חשובים לפני לקיחת משכנתא חוץ בנקאית שכדאי לדעת.

לקיחת משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים יכולה להתבצע מגופים שונים כמו חברות ביטוח, קרנות מימון של שיעבוד נכסים, חברות מימון שונות, וגם משקיעים פרטיים. ההלוואה מתבצעת תמורת משכון נכסים מדרגה ראשונה. אם אתם חוששים מריביות גבוהות ובלתי נגמרות, אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם.

ריביות קבועות

הגופים המממנים לא יכולים לבקש מכם ריבית גבוהה יותר מהריבית הגבוהה בבנק ישראל. במידה ואתם גם מומחים קטנים במשא ומתן, תוכלו להשיג הלוואה גדולה מאוד עם ריביות נמוכות יותר.

כמובן שישנם פרמטרים לקבלת הלוואה. הגשת הבקשה תהיה כנגד נכס בשווי של לפחות 100,000 שקלים. ככל שהנכסים שלכם יותר ברשות עצמכם ולא אצל ממושכנים להלוואות קודמות, כך תקבלו הלוואה בקלות רבה יותר ובתנאים נוחים יותר.

לייעוץ צרו קשר עם תשואות פיננסים.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מקימים סטארט אפ?
אנשים רבים רוצים להיות הבוס של עצמם, להחליט באילו שעות לעבוד, כמה לעבוד, מה ללבוש לעבודה, מה לעשות, במה...
קרא עוד »
מרץ 30, 2022
מחזור משכנתא
פעמים רבות אנו מוצאים כי המשכנתא שלקחנו שנים קודם עבור הדירה שלנו כבר אינה משתלמת יותר. פעמים אחרות...
קרא עוד »
יול 12, 2021
יועץ לאדריכלים – כי לא כל אדריכל מבין בניהול עסק
אדריכל למד את מקצוע האדריכלות. ואם הוא מקצועי הוא רכש הרבה ידע, שיטות והבנה מעמיקה בתחום. ולאחר כל זה...
קרא עוד »
ינו 19, 2020