לכידת חולדות בבית מבלי לאבד את הראש

יש הרבה בעלי חיים שנחשבים כחיות מחמד ומלבד הימצאותם בטבע, ניתן לראות אותם בבתים רבים כאשר הם משוכנים בכלובים מאובזרים. גם חלק גדול מבעלי החיים המשתייכים למשפחת המכרסמים נחשבים כחיות מחמד. עם זאת, יש גם את המכרסמים שלא נחשבים ככאלה אלא להיפך. מתייחסים אליהם כאל פולשים לא רצויים ועושים הכול בשביל למנוע מהם לחדור לשטח המחיה שלנו.

איך אדע אם יש לי חולדות בבית?

חולדות נחשבות למכרסמים מהסוג הפחות רצוי ולכן, כאשר חושדים שאלה פלשו לבית, מחפשים את הדרך הקלה והמהירה ביותר לסלק אותן ממנו. הסימנים נפוצים ביותר שיכולים להצביע על הימצאות חולדות בבית הם רהיטי עץ אכולים. חולדות אוהבות לכרסם מוצרי עץ ולכן, אם מצאתם פירורי נסורת או שאתם רואים סימני כרסום על מוצרי העץ שבבית סביר מאוד שיש אצלכם פולשים בדמות חולדות.

כמו כן, אפשר לזהות הימצאות של חולדות בבית לפי עקבות צואה שהן משאירות וכן לשמוע את השריקות שלהן בלילות. כמובן שאם ראיתם חולדה בחצר, או שראיתם עקבות רגליים של חולדות בכל מקום בבית, כדאי לכם לטפל בעניין מכיוון שגם אלה עלולים להצביע על הימצאות של חולדות בבית.

כל הדרכים ללכידת חולדות בבית

לכידת חולדות בבית אינה משימה פשוטה אלא אם כן יש לכם אפשרות להקדיש לכך שעות ארוכות ולהשקיע במלכודות מסוגים שונים עד לתפיסת הפולשים. יש סוגים רבים של מלכודות לתפיסת חולדות כאשר לכל אחת מהן רמת יעילות שונה. בנוסף למלכודות, יש כמובן את המלכודת האנושית – לוכד החולדות. לוכד חולדות מקצועי יודע לזהות עקבות של חולדות, להתחקות אחריהם במקצועיות וכמובן ללכוד את החולדות שפלשו אליכם ולבצע הדברה שתמנע מהן לשוב בשנית.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף – https://snaker.co.il/.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת יתרונות נסתרים: היתרונות של מתכונים צמחוניים
מתכונים צמחוניים ידועים זה מכבר בזכות היתרונות הבריאותיים והשיקולים האתיים שלהם, אבל יש כמה יתרונות...
קרא עוד »
פבר 12, 2024
קונה טרקטורים לפירוק – מידע חשוב
טרקטורים הם כלי רכב כבדים אשר מיועדים לבצע משימות חקלאיות שונות כגון חריש, עיבוד ושתילה. מכונות אלו...
קרא עוד »
אפר 04, 2023
השוואת ברי מים
הצורך בבר מים בבית הוא כזה אר החל בערך מן התקופה שבה הבינו הישראלים כי המים אשר זורמים מהברז שלהם הם...
קרא עוד »
ספט 06, 2018