כך עיצוב נכון של כריכה תורם לספר

עם הספר קורא ספרים לא רק על פי מידת העניין ורמת הכתיבה. בדיוק כמו בכל תחום עיסוק אחר, כיום גם בתחום ההוצאה לאור, מרכז הכובד של היצרנים עובר לפן הוויזואלי של הספר. כדי למשוך את עינם של הקוראים, לא מספיק לחשוב על עלילה מיוחדת ומרתקת. כיום אתם צריכים להשקיע מאמצים כבירים כדי למשוך גם את עינם של הקוראים עם כריכה מעניינת, שונה ומיוחדת במינה. רק כך, תוכלו לגלם את החזון ואת הרעיון המרכזי של הספר, ולהגיש אותו לקוראים בעניין וגירוי מקסימליים.

עיצוב הכריכה – הדרך שלכם למשוך קוראים

אם אתם רוצים להשפיע על כמות המכירות של עותקי הספר החדש שלכם, הבחירה בכריכה המושלמת היא החלטה חשובה, לא פחות משלבי העריכה השונים. עיצוב כריכה מושך, בא לידי ביטוי בשלוש דרכים שונות:

  1. שילובי צבעים שימשכו את העין. כפי שהמדע כבר הוכיח, הלקוחות של ימינו קונים מוצרים על בסיס מבט חטוף ומשיכה אל צבעים ושילובים בולטים.
  2. כותרת ברורה והגיונית לספר. אין טעם ליצור כותרות ארוכות ועמוסות מידע, לקהל שרוצה לקבל מידע תמציתי. ולכן חשוב להשקיע זמן בבחירת שם הספר ובעיצוב הכותרת.
  3. שילוב שם הכותב. אם מדובר על כותב מוכר, שיכול להוות זרז למכירות, ייתכן ותרצו לשלב את שמו של הכותב בצורה בולטת בטקסט.

מסר מרכזי ברור ואחיד

יחד עם זאת, חשוב לשכלל את כלל הנתונים לכדי כריכה אחידה. כאשר המסר אותו אתם רוצים להעביר לקוראים, מוצג לראווה, בצורה קוהרנטית וברורה, אתם יכולים לפשט את תהליך המכירה של הספר ולמשוך יותר קוראים לרכוש עותק. זו היא הדרך הפשוטה לפרסם את הכותר שלכם ולהביא לעלייה במכירות.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות להיעזר בשירותו של בודק שכר
אם יש לכם עסק או חברה מתפתחת ואתם מעסיקים עובדים, נראה שלא יורחק היום שבו תצטרכו להעסיק בנוסף גם בודק...
קרא עוד »
דצמ 15, 2020
7 דברים שאתם חייבים לדעת על השקעות נדל"ן בחו"ל
לרכוש נכס אשר נמצא מעבר לים הוא אולי אקט נהדר שיכול להביא לתשואה טובה, אבל לפני שנכנסים אל תהליך של...
קרא עוד »
ספט 30, 2018
תוספת תגמול למורים במערכת החינוך
הסכם אופק חדש שנחתם בין הממשלה לארגון המורים בשנת 2008 הביא לכך שהמורים התחייבו לאתגר את התלמידים...
קרא עוד »
נוב 29, 2018