7 דברים שאתם חייבים לדעת על השקעות נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן בחו"ל

לרכוש נכס אשר נמצא מעבר לים הוא אולי אקט נהדר שיכול להביא לתשואה טובה, אבל לפני שנכנסים אל תהליך של רכישה מפתה, כדאי לעבור על פני 7 הדברים שחייבים לדעת על השקעה מסוג זה טרם ביצועה.

  1. הבחירה של המיקום בעולם – הבחירה של מיקום שבו מעוניינים לעשות את ההשקעה ברכישה של נדל"ן היא קריטית, וזה תמיד חשוב לחקור קצת לגבי כל מדינה והאזורים המפותחים והמתפתחים שבה, זאת על מנת לאמוד את האופציה של קלות ההשכרה לאחר הרכישה ושל העלויות הנדרשות מבחינת התשלומים הנדרשים בכל שלב ושלב.
  2. הגעה לבחינת המיקום פיזית – כדי לדעת בדיוק מה מוצע למכירה אין מנוס מלבד להגיע אל המקום בצורה אישית ולקבל את ההבנה בצורה הכי טובה לגבי האזור בו הנכס ממקום ולהציג שאלות לאותו בעלים של הנכס שמציע אותו למכירה, בין אם זה אדם פרטי או חברה שמקימה פרויקט חדש. רק כך יכולים לוודא שמה שמביט מן התמונות אכן קיים.
  3. פועלים עם ליווי מקצועי – רק ליווי של איש מקצוע שאר יכול להסביר על כל תהליך הרכישה מבחינת חוקי המדינה ולבצע את ההגנה עבור הלקוח שלו, הוא כזה אשר מסייע לכל שלב ושלב להיות ברור ונהיר ללקוח הישראלי שפחות בקיא בכל הנדרש.
  4. ההבדל בשוק הנדל"ן בבריטניה – שוק הנדל"ן בכל מקום הוא דבר אחר לחלוטין. ישנם חוקים של מיסוי לצד כל מיני חוקים אחרים אשר יכולים להיות די שונים מכל מה שקיים בכל מדינה ומדינה מחדש, לכן זה חשוב להשקיע קצת יותר מחקר לגבי כל אלה כאשר מתעניינים בהשקעת נדל"ן באנגליה כדי להתקדם אל עבר הבחירה הכי נכונה והכי משתלמת בתור השקעה.
  5. בדיקת תהליך המיסוי – כאמור, המיסוי בכל מדינה הוא שונה. חייבים לנסות ולהשיג את המיקום הכי טוב במדינה שבה המיסוי הוא לא גבוה מידי שכן הרווחים יכולים להיות מזעריים ובכך להפוך את כל הרכישה ללא כדאית.
  6. סכום הכסף להשקעה – בכל מיקום ובכל מדינה יכול להיות סכום אחר אשר נדרש עבור השקעה ברכישה של דירה. יש מיקומים שעבורם יהיה מספיק לשריין חמישים אלף יורו ויש מיקומים שבהם יהיה צורך בסכום גבוה פי כמה.
  7. איך מנהלים את הנכס מרחוק – הדבר הבא שעליו צריכים לחשוב הוא כיצד שומרים על הנכס ומנהלים אותו כאשר גרים למעשה במדינה אחרת מהיכן שהנכס הזה ממוקם.

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר של בריטניה נדל"ן.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספירת מלאי לעסקים – ניהול נכון מביא תוצאות נכונות
כל עסק צריך ניהול מלאי איכותי. ניהול מלאי מקצועי ואיכותי מאפשר ניהול עסק באופן נכון, קל, ומסודר ללא...
קרא עוד »
יול 20, 2021
למה אתם חייבים לבדוק את דירוג האשראי שלכם?
החל משנת 2019 חוק נתוני אשראי קובע כי על כל אדם בוגר מעל גיל 18 יאספו הנתונים בבנק ישראל ויעברו למה שנקרא...
קרא עוד »
אוג 03, 2021
איך בודקים את שער אתריום?
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מחפשים מידע אודות אתריום עם דגש על שער אתריום עדכני. המטבעות הדיגיטליים...
קרא עוד »
פבר 24, 2022