כיצד תבחרו מעצב ללוגו שלכם?

מעצב ללוגו

תהליך של מיתוג עסק כולל בתוכו לא מעט חששות ותהיות כמו: איך מתחילים בכלל לחפש מעצב? איך אדע לבחור את המעצב הנכון? האם לבחור במעצב פרילנסר או בחברה שמתמחה במיתוג? מה אם לא אוהב את הלוגו? מה אם לא ארגיש שום חיבור ללוגו? במאמר זה ננסה לענות על שאלות אלו ולהפיג חששות מסוג זה.

פרילנסר או חברת מיתוג?

כמו בכל דבר בחיים, לכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות. לרוב, פרילנסר יקח לכם מחיר זול יותר מחברת מיתוג. מצד שני, יש משהו מפתה בלקחת חברה שמתמחה במיתוג, ומעסיקה צוות של עובדים, לעומת עבודה מול פרילנסר אחד. כי אמנם זה יהיה יקר יותר, אבל התהליך יהיה מקצועי יותר ועם פחות כאבי ראש.

אנחנו ממליצים לחפש את האמצע. ישנן חברות מיתוג שמציעות עיצוב לוגו במחיר מוזל, קחו לדוגמה את לוגו 24. חברה זו עובדת עם מעצבים מנוסים אשר יעצבו עבורכם לוגו לעסק במחיר משתלם, ותוך 24 שעות בלבד.

בכל מקרה, לא משנה מה תחברו – בקשו לראות תיק עבודות. תיקי העבודות של היוצרים יתנו לכם אינדיקציה לגבי איכות העבודות ויכולת הגיוון של היוצרים, שסביר להניח שעיצבו כבר לא מעט לוגואים. אם תיק העבודות דל מידי – זה יכול להעיד על מעצב מתחיל. ועדיין עדיף איכות מכמות. גם תיק עבודות מלא, אם הוא מלא בלוגואים שאינם מרשימים – אינו עושה את העבודה.

השוואת מחירים

אחרי שבדקתם תיקי עבודות וראיתם את סגנון העבודות, בקשו הצעת מחיר מסודרת. ייתכן ותגלו שחברת מיתוג שבחנתם מציעה מחיר אטרקטיבי יותר ממעצב פרילנסר, כשאיכות העבודות לא רעה בכלל. מחירי עיצוב לוגו משתנים ומתחילים מ-800 ₪ ויכולים להגיע לאלפי שקלים, אך תופתעו לגלות שישנן גם חברות שמציעות מחירים אטרקטיביים יותר, ולפעמים רק צריך לחפש במקום הנכון. אם תחפשו בגוגל עיצוב לוגו בזול – ותיכנסו לאתרים שמציעים עיצוב אישי, תוכלו למצוא אלטרנטיבות לא רעות כלל.

בדקו המלצות

בדקו המלצות מהדף העסקי של החברה בפייסבוק או באתר שלהם. ראו מה הלקוחות כותבים לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינת השירות, שגם הוא סופר חשוב.

איך תדעו אם תאהבו את הלוגו?

פשוט. תגדירו אותו נכון למעצב שלכם. מה זה אומר? עשו חקר מקדים. חפשו באינטרנט לוגואים מסוגים שונים, ובחנו לאיזה מהם אתם יותר מתחברים ומה מאפיין אותם? אילו צבעים אהבתם? כך תדעו להגדיר אפילו בערך את הסגנון והכיוון שתרצו. כדאי ורצוי אף להגדיל ראש ולשלוח למעצב כמה דוגמאות שאהבתם. זה יגדיל את הסיכוי לקבל את התוצר הרצוי עבורכם ויפחית כאבי ראש ופינג-פונג ארוך שיכול לייאש אתכם.

מיתוג עסק יכול להיות תהליך קצר ומדויק!

עם הכנה נכונה שלכם עבור הלוגו הרצוי, תהליך מיתוג עסק בהחלט יכול להיות קצר ומדויק, ואפילו במחיר משתלם.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השוואת ברי מים
הצורך בבר מים בבית הוא כזה אר החל בערך מן התקופה שבה הבינו הישראלים כי המים אשר זורמים מהברז שלהם הם...
קרא עוד »
ספט 06, 2018
עורך דין לשון הרע
עורך דין לשון הרע יכול להיות שימושי במיוחד עבר כל אדם, אשר פגע או נפגע מאדם אחר בשל פרסום לשון הרע....
קרא עוד »
ינו 10, 2021
ממה נובע הערך של הביטקוין?
הערך של מטבע הביטקוין נובע מכך שישנה מערכת של כרייה של ביטקוין בה נעשה שימוש במחשבים חזקים על מנת...
קרא עוד »
ינו 28, 2021