גיבוי בענן – כך תהיו בטוחים שהחומר שלכם בטוח

גיבוי בענן

אם אתם רוצים שיהיה למחשב שלכם גיבוי, הגיע הזמן לגיבוי ענן. ישנם כמה סוגים אשר נכתוב בנושא זה של גיבוי בענן – כך תהיו בטוחים שהחומר שלכם בטוח.

האם אתם יודעים מהו גיבוי בענן?

מדובר באחד מהשירותים אשר מציע לכם גיבוי ענן, כך ניתן לשמור את כל האינפורמציה, יש לה כמובן גיבוי ענן, כאשר השרת איננו נמצא אצלכם בעסק, אלא זהו גיבוי מרחוק. זוהי הכוונה כאשר אומרים גיבוי בענן, ניתן הן לגבות והן לשחזר חומרים בקלות מרבית.

האם קיימים כמה סוגים המאפשרים גיבוי בענן?

אחד הנפוצים ביותר הוא גיבוי המגן על חומר מסווג של בית העסק, וקיים גם גיבוי מלא, אולם רק לגבי מערכת מידע ספציפית. בנוסף יש סוג נוסף, המאפשר לשחזר קבצים, רק כאלה שהיו בהם שינויים, דבר זה ניתן לעשות אך ורק בעזרת הגיבוי המלא, זה שנחשב לאחרון ביניהם.

גיבוי על פי אובייקט

קיימת שיטה נוספת הנוגעת לתחום גיבוי בענן, על פי מבנה נתונים שאותם יש לגבות. וקיימות עוד אופציות כמו למשל גיבוי ענן המיועד לחוות של השרתים, זאת בהשוואה לגיבוי של ענן אחד את הענן השני.

בגיבוי וסנכרון אין לטעות, הסנכרון איננו דומה לגיבוי. כאשר בוחרים בגיבוי, ניתן לבחור נקודתית את מה שרוצים לגבות, כך בדיוק ניתן לגבות עותקים באופן חד פעמי. אולם כאשר מדברים על סנכרון, הכוונה היא שונה, באמצעותו ניתן לשמור באופן אוטומטי על עותקים שהם בעלי זהות דומה לחלוטין, כמו בענן.

אם אין לכם עדיין שירותי ענן, זה הזמן לפעול בנידון. לא תמצאו חסרונות, אלא רק יתרונות וזה בדיוק מה שכל בית עסק, ארגון או חברה צריכים, שליטה מקסימלית על מה שקורה בעסק.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יניב ארד רואה חשבון
הקמת עסק חדש דורשת מאתנו להתייחס ללא מעט פרטים, ובעיקר: להתנהל נכון מול הרשויות. לצורך כך רצוי לפנות...
קרא עוד »
אפר 04, 2022
יועץ משכנתא מומלץ – קווים לדמותו
בכל הנוגע לניווט בעולם המורכב של המשכנתאות, יועץ משכנתאות אמין ובעל ידע לצידך יכול לעשות את כל ההבדל....
קרא עוד »
יול 08, 2023
מיגון רכבים – הדרך להרגיש בטוחים בדרכים
למזער נזקים בכבישים מסוכנים אתם נוהגים במקומות בשטח קו האויב? לבטח אתם חוששים מפני סכנות האורבות...
קרא עוד »
אפר 29, 2019