ביטוח עבודות קבלן כמה זה יעזור מול הקורונה

בימים כתיקונם כאשר קבלן רוכש פוליסת ביטוח לעבודות קבלניות הוא דואג ליצור לעצמו מעטפת בסכומים ניכרים, נגד אירועים אשר לא בשליטתו כמו לדוגמה פגעי טבע, סערות משמעותיות, רעידות אדמה ועוד.

ההשלכות של מגפת הקורונה

ההשפעות של מגפת הקורונה הן רוחביות ויצרו השלכות על ענף הבנייה הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. עובדים רבים לא הגיעו לעבודה מחשש להידבק, היה חוסר משמעותי בחומרי גלם וגורמי הניהול והפיקוח לא יכלו לבצע את כל העבודות מהבית. למרות ההכרזה על ענף זה כחלק ממשק לשעת חירום, הוא לא עבד במלוא התפוקה ובכל פרויקט יהיו עיכובים.

יזמים וקבלנים אשר בונים מבני מגורים, משרדים או מפעלים ייאלצו למסור את הנכסים בעיכוב. מי שנמצא בתחילת הדרך, לא קיבל היתרי בנייה במועד שתכנן ולכן כל מהלך הבנייה יהיה ארוך הרבה יותר מלוח הזמנים שתוכנן.

ההתייחסות למגפת הקורונה ככוח עליון

לאור ההשפעות מרחיקות הלכת וההפסדים הכספיים, ביקשו הגורמים אשר עוסקים בתחום זה מהמדינה להכיר במגפת הקורונה ככוח עליון, מסוג התרחישים שאדם לא יכול לצפות שהם יקרו בדיוק כמו כוח עליון. אם המדינה תיתן לכך הכרה, הרי שסעיף הביטוח הספציפי הזה יקבל משמעות ויכולת לפצות את הקבלנים, כיוון שמדובר במקרה ביטוח.

אך אם המדינה לא תכיר בכך, יוצר מצב שכל העלויות, ההפסדים וההשלכות הרוחביות יפלו על כתפיהם של הקבלנים. חברות רבות אשר אינן בעלות איתנות ויציבות פיננסית ולקחו עליהן מחויבויות רבות, אך ההכנסות לא נכנסו בפועל על פי המשוער עלולות לקרוס פיננסית.

ההכרה במגפה ככוח עליון היא זו שתוביל להקלה ולו במעט לכל ענף הנדל"ן בישראל אשר שרוי כרגע באי וודאות גדולה.

פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לביטוח – https://www.simon-ins.co.il/.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירת הטיול המאורגן המושלם: טיפים פנימיים
מתחשק לכם לצאת להרפתקה אבל לא בטוחים איך לבחור את הטיול המאורגן הנכון? אל תחפש עוד. במדריך המקיף הזה,...
קרא עוד »
דצמ 30, 2023
מה היתרונות של מרכך ללא מלחים?
מוצרי טיפוח רבים מכילים חומרים בלתי רצויים, אלו אולי משפרים את חווית השימוש, אולי מוזילים את עלויות...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
אינסטלטור בירושלים
האינסטלטור הוא אדם חשוב מאוד בחברה שלנו. הוא עוזר לנו בסוגים שונים של בעיות ופותר אותן ביעילות....
קרא עוד »
יול 03, 2022