אלו חליפות חתן הכלות הכי אוהבות?

חליפות חתן

גם כאשר אנו בשיא בגרותנו, לפני הנישואין, דווקא בהכנות האינטנסיביות לאירוע, הילד שבתוכנו יוצא. זה נכון לגבי כלות ונכון גם לגבי חתנים. מה שמעטים יודעים הוא שבעוד כלפי עצמנו, בתור פרטים, אנו מקפידים לעשות את כל ההכנות בצורה רצינית ומוקפדת, בהתאם לכללי בחירה שמרניים שקבענו מראש, כלפי אחרים הציפייה שלנו שונה יותר, ילדותית יותר. אנו מצפים שהזולת יפתיע אותנו ולא יהיה גרסה משוכפלת שלנו. לכן, אם אתם באמת מחפשים חליפת חתן שהכלות שלכם יגידו עליה "וואו" אתם צריכים להפתיע אותן. כיצד תעשו זאת? לנו יש את כל התשובות הפרקטיות ביותר.

דרך עיצוב מס' 1 – חליפה בהפתעה

חליפה בהפתעה היא אולי המעשה הנועז ביותר שניתן לעשות בתחום כמו עיצוב חליפת חתן. אם אתם בני זוג שבאים מאסכולה של ביגוד שחור, לבן ואדום, מגיעים מאירועים בהם חליפות ועניבות הם MUST, משתתפים בכינוסים רבים של אח"מים וכד' כנראה שזהו גם סגנון הלבוש אשר לו אתם מצפים בחתונה. החתן מבין בני זוג כאלו יכול להפתיע את אשתו ולבחור חליפת חתן שתייצג את ההיפך הגמור: בגדים חומים, עם עניבה או פפיון צהובה או כתומה, שילוב של ירוק בחולצה מתחת ומכנס חום או כתום. חליפה כזו יותר מזכירה אירועים קיציים בחיק הטבע ומתאימה מאד לנשפים. הדבר נכון גם לבני זוג שרגילים לסוג כזה של לבוש, למשל אנשים שהשגרה שלהם בדרך כלל מתרחשת בטבע ולא בעיר. בחירת חליפת חתן שרד שחור, לבן ואדום חגיגי יכול מאד להפתיע את הכלה כשסגנון הלבוש שלה בדרך כלל הפוך מכך.

דרך עיצוב מס' 2 – הישארות בסטייל שלכם כזוג, עם מקצה שיפורים

אם אתה יודע למה הכלה שלך מצפה, ומהו סגנון הלבוש המשותף שלכם בדרך כלל, גם במסגרתו ניתן לחולל הפתעות וסיפוקים רבים שירצו אותה בבחירת חליפת חתן . לדוגמה, אם הסגנון שלכם הוא חליפה שחורה, לבנה ואדומה, חליפת שרד עם עניבה במרכז, ניתן להוסיף לז'קט או לווסט כפתורים בצבע מיוחד שישתלב יפה עם החליפה, למשל זהב או חום כהה מהודר. אם הסטייל שלכם הוא יותר קיצי ושל גני אירועים ניתן לערוך שיפורים באופן עיצוב הבגד, בסגנון האריגה של הבד בחולצות החיצוניות וגם שם ניתן להוסיף כפתורים בצבעים ובצורות שיפתיעו. זו הדרך בה בחרו הכי הרבה חתנים ללכת. מצד אחד, הכלה תדע למה לצפות ומצד שני היא תופתע מהשינויים שעשיתם כשחידדתם את העיצוב של אותה חליפת חתן.

דרך עיצוב מס' 3 – הישארות עם החליפה המצופה ממך

אם אתם בני זוג שעוסקים או מדברים אופנה ביום יום ומודעים לעצמכם ברמות שיא, אין מה להפתיע אחד את השנייה. במצב זה פשוט שבו עם הכלה, ודאו שמה שאתם עומדים ללבוש הוא במסגרת מה שמוכר לכם וגשו לסלון חתנים לבחור חליפת חתן בסטנדרטים הללו. עובדי סלון חתנים איכותי יוכלו לעצב עבורכם חליפת חתן מהחלומות, ולהשאיר את הכלה פעורת פה, על אף ציפיותיה המקדימות מהעיצוב: איכות הייצור, טיב הדיוק בכל פריט והדרך בה החליפה מתלבשת על החתן יעשו את שלהם ויגרמו לה לקרון משמחה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה דווקא חדרים לפי שעה בתל אביב?
תל אביב נחשבת לאחת הערים הפופולאריות ביותר בארץ, והדבר נכון כמובן הן עבור התיירים והן עבור תושבי...
קרא עוד »
דצמ 27, 2018
ספרי קודש
ספרי קודש חשובים מאוד בחיינו. יש להם השפעה רבה על חיינו וגורמים לנו לחשוב. אל לנו לשכוח שהם גם מקור...
קרא עוד »
יונ 24, 2022
ההסתדרות הציונית – הגוף הארגוני של התנועה הציונית
לאורך ההיסטוריה של ההסתדרות הציונית ניתן לציין אינספור פעולות ותרומות שסייעו בעליית היהודים לארץ...
קרא עוד »
נוב 21, 2021