האם כדאי לבצע החזר מס עם חברה להחזרי מס?

חברה להחזרי מס

אתם מרגישים שאתם עובדים קשה ומשלמים המון מיסים? אתם ממש לא לבד בעניין הזה. נטל המס בישראל הוא אחד הכבדים בעולם. מסתבר שהרבה אנשים לא מודעים לעובדה הפשוטה, שהם למעשה שילמו או משלמים מס יותר מכפי שצריך. מי ששילם יותר  מדי מס, יכול להגיש בקשה להחזר. השאלה שחשוב לתת עליה את הדעת היא האם כדאי לבצע החזר מס עם חברה להחזרי מס.

זכאים או לא זכאים, זו השאלה

הרבה מאוד גורמים יכולים להביא לכך שאתם זכאים להחזר מס. כמובן שלא כל שכיר ולא כל עצמי יוכל לקבל בכל שנה החזר מס, אבל כדי לדעת, צריך לבדוק. אם פונים באופן עצמאי למס הכנסה, יכול להיות שיתגלה שאתם זכאים להחזר אבל גם יכול להיות שיתברר שבעצם שילמתם פחות מדי מס ותצטרכו לשלם את ההפרש. כשפונים לחברה להחזרי מס הם יכולים לבדוק את הנתונים שלכם, היסטוריית תעסוקה וכל הסעיפים שיכולים להפחית את המס. לאחר הבדיקה, אפשר לדעת האם באמת זכאים להחזר או שלא זכאים להחזר.

מי שחושש ממס הכנסה, מפסיד

הרבה אנשים חוששים ממס הכנסה ולכן לא מגישים בקשה להחזר מס. כשנעזרים בחברה להחזרי מס, יש מי שמטפל עבורכם בכל דבר, עם כל הטפסים הדרושים להחזר מס, כל הדיווחים וכל מה שצריך כדי לקבל את הכסף שמגיע לכם. ליווי מקצועי, במקום לחשוש, מאפשר לכל אחד לממש את הזכויות. רבים כבר קיבלו בצורה כזאת כסף רב בחזרה.

מה עם העמלה

חברה רצינית להחזרי מס פועלת במודל הוגן של תשלום. כלומר אי אפשר להפסיד. רק מי שנמצא זכאי להחזר ישלם דמי טיפול, עמלה הוגנת מתוך הסכום שהוחזר על ידי מס הכנסה.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסיבות לעובדים במועדונים – כל מה שצריך לדעת
אתם יודעים מדוע גוגל כל כך מצליחים? מדוע אפל ואמזון הן החברות עם שווי השוק הגדול ביותר בעולם? אין ספק...
קרא עוד »
נוב 08, 2018
בלי מספרים מורכבים – מספר מקוצר לעסק
מהלך עסקי נבון הוא הצטרפות לשירות כוכבית פלוס אשר משדרג את העסק באופן ניכר על כל מהלכיו...
קרא עוד »
מרץ 25, 2020
שחזורי הארד דיסק מה מקשה על התהליך
לא בטוחים מה לעשות כדי לשחזר את הארד דיסק שלכם והאם זה משהו שאפשר לעשות בכלל? הגורם המרכזי שיכול...
קרא עוד »
יונ 07, 2021