עו"ד מקרקעין בחדרה

מאז שהחילו בישראל רפורמות והקלות שונות כדי לעודד יזמים לבנות עוד ולספק את הביקוש לדיור, התרבו גם המיזמים של נדל"ן. זה קורה בעיקר בפריפריה שבה יש עתודות קרקע ורוצים לנצל בצורה מיטבי את הזכויות ואת ההזדמנויות על מנת להרוויח. נדל"ן נחשב לתחום בטוח ומועדף כדי להשקיע בו ורבים נכנסים לתחום זה כדי להבטיח את החסכונות שלהם, אולם כאשר זה נעשה ללא ליווי משפטי כמו עו"ד מקרקעין בנתניה, יכולות לקרות בעיות שונות שיעכבו או אף יגרמו לעגמת נפש בגלל נוכלים שיכולים לזייף בעלות על נכסים. הזהירות ושיקול הדעת הנבון מחייבים לעשות זאת אך ורק עם עו"ד מומחה ומנוסה בתחום.

באילו תחומים עו"ד מקרקעין בחדרה יכול לעזור לכם?

  • מיזמים של נדל"ן שנמצאים בעיקר בפריפריה ומערבים קרקעות חקלאיות שעליהן חלים חוקים ותקנות מסוימות מחייבים ליווי משפטי. כדי לדעת אם הקרקע מופשרת או שינתה ייעוד על מנת לבנות עליה את מה שרציתם לבנות.
  • כל מה שקשור לפרצלציה, עסקאות קומבינציה שונות שמחייבות הרבה ידע בירוקרטי והכנת חוזים מורכבים שישמרו על הזכויות של כל הצדדים, ייצוג יזמים וקבלנים בעסקאות כאלה וגם ליווי במכרזים של רשות מקרקעי ישראל לקרקעות פנויות לבנייה בכל מקום.
  • בהרבה מקרים יש שותפויות או עסקות שמחייבות הסכמי שיתוף או פירוק שיוף וזה חייב להיעשות רק על ידי עורך דין מקרקעין בחדרה שמכיר את החוק ומוודא שהאינטרסים שלכם נשמרים.
  • בדיקת בעלות והערות אזהרה בטאבו בכל עסקת מכירה או קנייה אפילו של הדירה הקטנה ביותר.
  • מיזמים של תמ"א 38 וכל המיזמים של פינוי בינוי שמחייבים ייצוג של דיירים, קבלנים ויזמים. במקרים כאלה לפעמים רק עו"ד מקרקעין בחדרה יכול לחלץ מיזם כזה מהתקיעות שלו ולהניע אותו מחדש, לאור כל מה שמתחדש בתחום זה בשנים האחרונות.
Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין לגביית חובות – מתי נצטרך?
עורכי דין לגביית חובות הם אנשי מקצוע המתמחים בגביית חובות מאנשים פרטיים או עסקים. הם יכולים לעזור לך...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
מורה פרטי למדעי המחשב
אחד המקצועות היותר מבוקשים במוסדות להשכלה גבוהה בעשור זה הוא מדעי המחשב. ענף ההייטק בישראל כבר שנים...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021
הפרה יסודית של הסכם מכר – מתי ניתן לבטל הסכם מכר?
הסכמי מכר נחשבים מבין המורכבים ביותר שישנם בתחום החוזים, והם נחתמים בעיקר בעסקאות נדל"ן ומקרקעין. על...
קרא עוד »
אפר 23, 2020