ממונה קורונה לעסקים – להמנע מקנסות

ממונה קורונה לעסקים

עידן הקורונה סחף את כולנו למחוזות אחרים אשר לא הכרנו אותם עד כה. מי היה חולם לפני שנה שנעמוד בסיטואציה כזו שפוגעת בכל המישורים, ומנה את סדרי החיים כולם…? גם התחום העסקי חווה שינויים דרמטיים ועובר טלטלות של ממש. כל בעל עסק מגלה כי עליו לחשוב מחדש על העסק ולהתאים אותו לדרישות הנוכחיות – הן בהיבט הלקוחות והן מבחינת הדרישות שהוא צריך לעמוד בהן.

דרישות משרד הבריאות ואכיפת המשטרה

כדי להפחית את היקף התחלואה ולהקטין את מעגל הנדבקים מפרסם משרד הבריאות תקנות בכתובת הזו. אלו קשורות בצורה ישירה גם לבעלי העסקים אשר נדרשים לשנות את אופן ההתנהלות בבתי העסק כדי להקטין את סיכויי ההידבקות. הן של העובדים במקום והן של הלקוחות המבקרים. היות והתקנות משתנות ויש בכל עת עדכונים חשוב מאוד להיות ערניים ולהקפיד על יישום מהיר של כל הכללים. שאם לא כן עלולים להגיע למצב בו העסק אינו עונה על הדרישות. והתוצאה העצובה עלולה להיות קנסות.

ממונה קורונה

אז מה באמת עושים? יש פתרונות ויש דרכים לשמור על בטיחות ברמה הגבוהה על פי הדרישות. כך ניתן להתנהל בשלווה ולהיות בטוחים כי ההתנהלות הולמת וכי בעל העסק לא מכניס את עצמו לסיכונים. הדבר הנכון והמומלץ ביותר הוא למנות ממונה קורונה לעסקים. מדובר על איש מקצוע מיוחד שהוא אחראי על יישום כל ההנחיות של משרד הבריאות, ועל ווידוא מקסימלי של התאמת העסק והתנהלותו לתנאי התו הסגול לעסקים. ממונה זה יבחן בצורה שוטפת את אופן ההתנהלות של העסק, יעקוב אחרי התנהלות יומיומית, ובהתאם לממצאים יציג את ההמלצות שלו לשינויים. וזאת כדי לשמור על בטיחות מקסימלית ולהימנע מקנסות כואבים שחובטים בעסק.

Uncategorized כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איתור כספים בעזרת משרד האוצר
המודעות לקיומם של כספי פנסיה אבודים תפסה בשנים האחרונות תאוצה בעקבות תוכניות טלוויזיה ופרסומים...
קרא עוד »
דצמ 24, 2018
קנו רכב חדש בעזרתו של בכור גולן
לא רוצים למצוא את עצמכם מתברברים ומתקשים לבחור רכב שיוכל להתאים לכם ולצרכים הספציפיים שלכם? בכור...
קרא עוד »
מאי 25, 2021
וורלד 8 – איך זה יכול לשרת אותנו?
כשאנחנו רוצים לטוס לחופשה לחו"ל או מכל סיבה אחרת, אז באופן טבעי, אין לנו רצון וכוונה להיות מנותקים...
קרא עוד »
יונ 21, 2022